Site icon מקומונט גבעת שמואל

עמית סגל, פרשן חדשות 12 התארח בגבעת שמואל

עמית סגל

פורום פו”פ גב”ש ארח אתמול בערב את העיתונאי והפרשן הפוליטי של ערוץ 12, עמית סגל, להרצאה מרתקת בפני מאות משתתפים. בתחילת הערב, נשא ראש העיר מר יוסי ברודני דברי פתיחה, וברך את המשתתפים הפנויים והפנויות שכל אחת ואחד יקימו עוד השנה בית בישראל.

עמית סגל, העיתונאי והפרשן הפוליטי של חדשות 12, הגיע לגבעת שמואל במסגרת ערב פנויים-פנויות ביוזמת חבר מועצת העיר של גבעת שמואל, עדי גרוס, שבשנים האחרונות מקדם מגוון פעילויות לתיבור הזה בנוכחות ראש העיר מר יוסי ברודני ויו”ר פורום פו”פ גב”ש שמוליק מאירוביץ.

בהרצאה “פוליטיקה בעידן הבלאגן” התמקד עמית סגל בפוליטיקה העכשווית ובהיבטים ייחודיים בישראל בהשוואה למדינות בעולם. בטוב טעם ובדרכו הייחודית דיבר סגל על תפיסות ועמדות הבוחרים, ועל השינויים בחברה והשלכות מגפת הקורונה שהביאו לשינוי השלטון. בנוסף התייחס להיבטים הנוגעים בציונות הדתית ובהמשך עתידה של הפוליטיקה בישראל.

עמית סגל בגבעת שמואל. צילום: פרטי

את הערב הפיק קובי פיטוסי מנהל המחלקה לתרבות יהודית במתנ”ס גבעת שמואל, והיא נערכה במסגרת פעילות פורום פנויים-פנויות העירוני, כשבסיום הערב המוצלח, קהל הפו”פים נהנה ממפגש קפה ומאפה, ו’ספיד-דייטינג’ כייפי וזורם בהנחיית פנינה רייפמן.

הרצאה זו הינה אחת מהפעילויות הרבות והחשובות שמקיים פורום פו”פ גב”ש בשנתיים האחרונות בהובלתם של שמוליק מאירוביץ’ יו”ר הפורום יחד עם עדי גרוס חבר מועצת העיר. האירועים מתקיימים בעזרתו וחסותו של ראש העיר מר יוסי ברודני כחלק מהניסיונות להרחיב את המענים לקהילת הפו”פ.

עמית סגל עם ראש העיר ברודני ויו”ר פורום פו”פ שמוליק מאירוביץ. צילום: פרטי

שמוליק מאירוביץ, יו”ר הפורום סיפר לכתב מקומונט: “תופעת הרווקות המאוחרת הפכה לסוגיה משמעותית במגזר הדתי, ואנו בגבעת שמואל מגויסים למטרה חשובה זו. כבר לפני למעלה מעשור שנים התחלתי את פעילותי למען הפו”פ דרך מועדון ‘סרוגים בגבעה’ שהקמתי, במטרה ליצור הזדמנויות להיכרויות על ידי הרצאות, הופעות וטיולים”.

“במקביל,” מוסיף מאירוביץ’, “אנו ממשיכים לקדם מספר אירועים נוספים כגון ערב ‘שולחן עגול’ לחשיבה משותפת בסוגית הפו”פ, אירוע סוף הקיץ, סיור סליחות ועוד. קהילת הפנויים והפנויות קרובה לליבי, כמי ששידך 14 זוגות שהתחתנו, אשמח להמשיך לסייע ולפעול למען מטרה חשובה זו”.

חבר מועצת העיר עדי גרוס הוסיף: “אנחנו העירייה הראשונה בעולם שממש לקחה על עצמה לתת מענה לצבור הרווקים ואני רואה בכך זכות גדולה, ואני אספר לכם סקופ – גם מהערב הזה יצאו עוד כמה זוגות חדשים”.

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני שהאזין גם הוא להרצאה המרתקת ואף ברך את המשתתפים ציין כי “עיריית גבעת שמואל עושה כל מאמץ על מנת לתת מענה לכל צרכי האוכלוסיות השונות המרכיבות את העיר. צעירים ומבוגרים, דתיים וחילונים, משפחות ופנויים, ואני שמח על כך שהמאמץ נושא פרי”.