Site icon מקומונט גבעת שמואל

עסקת טרייד אין מוצלחת – כך תעשו את זה

קניית רכב חדש יכולה להיות מרגשת מאוד. מי לא נהנה מהמחשבה של לצאת מסוכנות שירותי טרייד אין עם רכב חדש ונוצץ? ולמרות זאת, יש אנשים שכניסה לסוכנות רכב יכולה להיות להרתיע אותם, בעיקר בגלל האפשרויות שנראות אינסופיות ומבלבלות והלחץ מהצורך לנהל משא ומתן.
אז איך בכל זאת עושים עסקת טרייד אין מוצלחת? כל זאת ועוד, במאמר הבא:


איך להשיג עסקת טרייד אין מוצלחת?

לאחר שסוכנות הטרייד אין מחליטה לסחור ברכב המשומש שלכם, ישנם מספר צעדים שתוכלו לעשות על מנת להשיג את העסקה הטובה ביותר. הנה 6 טיפים שיעזרו לכם להשיג עסקת טרייד אין מוצלחת:

  1. הכינו את הרכב לפני שאתם מציגים אותו לסוכנות הטרייד אין

יש מומחי רכב שדוגלים בהעברת הרכב שלכם כמו שהוא לסוחר, מכיוון שלרוב זהו התהליך המהיר והקל ביותר. עם זאת, ישנם מומחים אחרים שמאמינים בניקוי יסודי, המשקף את האופן שבו התייחסתם לרכב באופן כללי, ויכול לתת לכם נקודות זכות. הדבר אומר להוציא את כל האשפה והלכלוך מהרכב, לשטוף אותו היטב מבפנים ומבחוץ, לשים ווקס ולשאוב אבק. אלה פעולות חשובות, בעיקר בגלל שהאדם שהולך לבחון את רכבכם ינסה לבדוק את מצבו ביסודיות ולקבוע את ערכו כשאתם מביאים אותו. נקו גם את המנוע, כך שכשאתם מעלים את המכסה לא תראו לכלוך ושמן.

  1. תקנו את הפגמים הקטנים

חשוב מאוד לתקן פגמים חיצוניים קטנים ברכב. אתם רוצים שהוא ייראה חדש ונקי ככל האפשר. הטיפ הזה מתאים יותר לרכבים עם פחות מ-80,000 קילומטרים, וזאת מאחר שכלי רכב עם קילומטראז’ גבוה בדרך כלל מוצגים למכירה בשטח החיצוני של סוכנות הטרייד אין, שם המראה החיצוני לא כל כך חשוב.

  1. שמרו קבלות על תיקונים וטיפולים שעשיתם

אם אתם לא מאלה ששומרים קבלות, חשוב שתתחילו לאמץ את ההרגל המצוין הזה כל פעם שאתם רוכשים רכב. מדובר בצעד שנעשה מתוך מחשבה על היום שבו תמכרו את הרכב שרק עכשיו קניתם (כן, זה יקרה) ותוכלו להציג לסוחר קבלות על כל הטיפולים ועבודות התיקון שבוצעו בו. כך שמידה והסוחר מטיל ספק במצב של חלקי מנוע מסוימים או אזור מסוים ברכב, אתם יכולים לגבות את הצד שלכם עם קבלה. למרות שהסוחר כנראה יזרוק את הקבלות האלה מאוחר יותר, עדיין עשיתם את שלכם בכך שהצלחתם להוכיח לו שהרכב שמור ומטופל בצורה טובה.

  1. חקרו את השוק של הרכב לפני שאתם מגיעים לסוכנות טרייד אין

צעד חשוב נוסף שאתם יכולים לעשות לפני ההגעה לסוחר הרכבים הוא להכין שיעורי בית. הכוונה להיכנס למספר אתרים ולבדוק את הערך של רכבים דומים עם אותו קילומטראז’. בנוסף, אתם יכולים לעקוב אחר מכירות פומביות של דגם הרכב שלכם באתרי יד2 למיניהם. שמרו לכם את המידע הזה בגלל שההצעה הראשונה שתקבלו מהסוחר הולכת להיות נמוכה, וכשאתם תציעו הצעה נגדית במחיר גבוה יותר, תוכלו להראות לו את הפרטים ששמרתם כדי לגבות אותה.

  1. חפשו מבצעים, אתם עשויים להיות מופתעים

חשוב לזכור שההצעה שקיבלתם מסוכנות טרייד אין ספציפית שפניתם אליה יכולה להיות מושפעת מכמה גורמים, כולל מלאי נוכחי והסבירות שהרכב ימכר. חפשו סוחרים שמציעים מבצעים מיוחדים עם שירותי טרייד אין, או בקרו בסוכנות רכבים קרוב לסוף החודש, כאשר הם צריכים לעמוד ביעדי המכירות. כמו כן, תמיד מומלץ לקבל הצעות מחיר מסוכנויות מתחרות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר. כניסה לסוכנות שירותי טרייד אין עם תיקיית קבלות ומחקר על שווי השוק של הרכב שאתם מעוניינים לרכוש יכולה לעזור לכם לקבוע מחיר עבור הטרייד אין מראש. כך אתם למעשה יכולים לבצע עסקה ישירה – אתם מציעים למכור לסוחר את הרכב הנוכחי שלכם ב-70,000 שקלים ולהכניס את הכסף הזה לטובת קניית הרכב החדש. זה שם את עניין ההתמקחות בטרייד אין ומאפשר לכם להתמקד במטרה העיקרית שלכם: מציאת הרכב החדש שאתם רוצים לקנות.

תמונה: FREEPIK
  1. תהיו מוכנים ללכת אם אתם לא מרוצים מהעסקה

אם נתוני העסקה לא מספקים אתכם, אל תפחדו לעזוב את הסוכנות. זה עדיף מאשר שתחתמו על עסקה מתוך לחץ, פנימי או חיצוני (או שניהם).

לעשות עסקה מוצלחת עם קאר אקספרס

קאר אקספרס היא סוכנות רכב המספקת שירותים ללקוחות בכל רחבי הארץ. השירות ניתן עד לפתח הבית (או העבודה), והלקוחות נהנים מביצוע עסקאות טרייד אין, קנייה ומכירה של רכבים בקלות, בפשטות וביעילות. הסוכנות פועלת באמצעות שיטה נוחה וחדשנית שמאפשרת ללקוחות לקצר תהליכים, לחסוך זמן וכסף.