Site icon מקומונט גבעת שמואל

ערב ראש השנה נחנכה בריכה ראשונה בגבעה

היסטוריה מקומית בגבעת שמואל עם חנוכתה של בריכת השחייה הלימודית הראשונה בגבעת שמואל.

הבריכה הינה חלק ממרכז בריאות נופש וספורט מן המתקדמים והמשוכללים בארץ שמקימה רשת הולמס פלייס בעיר.

מדובר במועדון דגל מיוחד של הרשת אשר ישלב מועדון פרימיום יוקרתי עם מועדון משפחתי המציע פעילויות ומתקנים לכל המשפחה. המועדון יכלול בריכה פנימית וחיצונית, מכון ספא וקוסמטיקה, חדר כושר גדול ומפואר, מתקני כושר ייעודיים לילדים, חדרי סטודיו לחוגים, חדר ספינינג ומסעדת בריאות.

המועדון בגבעת שמואל יהיה “ירוק” ויעשה בו שימוש במערכות המתקדמות ביותר לחיסכון באנרגיה, ביניהן מערכת לייצור אנרגיה סולארית וכן מערכת חכמה המנצלת את החום הנפלט ממערכות המיזוג ומשיבה אתו למערכת חימום המים, ובכך מקטינה את צריכת האנרגיה באופן משמעותי.

חברת שפיר הנדסה אזרחית וימית בע”מ שזכתה במכרז, מקימה ומפעילה את המרכז בשיטת (.B.O.T ). את הפעלת המרכז תבצע רשת הולמס פלייס היוקרתית והבינלאומית אליה התקשרה “שפיר הנדסה”.

ראש העיר זמיר בן ארי שהתכבד לפתוח את הטקס ציין: “בפתחה של השנה החדשה, עשינו היסטוריה בגבעת שמואל. אנו קרובים מאוד להגשמת חלומם של אלפי תושבי גבעת שמואל שמחכים שנים רבות לקנטרי קלאב. כשנכנסתי לתפקידי כראש מועצה לא הייתה בגבעת שמואל אפילו גיגית. היום אני יכול לומר בסיפוק רב שהתחלנו בתהליך מואץ להקמתו של מרכז נופש וספורט שייתן מענה לכלל תושבי גבעת שמואל – לילדים, נוער, מבוגרים”.

ישראל שפירא, הבעלים של חברת “שפיר הנדסה” הוסיף: “אנו שמחים ששלב א’ נפתח היום. זהו אקט סמלי המסמל את השלבים המתקדמים שאנו נמצאים בבניית המרכז. שותפה לנו רשת הולמס פלייס, חברה בינלאומית שהחליטה שאחד מפרויקטי הדגל שלה יהיה פה בגבעת שמואל. הולמס פלייס מייצגת כח והשקעה שתאפשר לתושבים הנאה וכושר בכל מה שקשור לחיים הפרטיים שלנו. שנה טובה לכולם!”.

תומר כרמי מנהל מחוז מרכז וצפון של הולמס פלייס הצטרף לברכות: “אני נרגש להיות כאן היום. בשם משפחת הולמס פלייס אני רוצה לברך ולהודות לראש העיר ולחברת שפיר הנדסה ולתושבי גבעת שמואל והסביבה שאפשרו ונתנו לנו את הזכות להיות שותפים לפרויקט המדהים. המועדון בגבעת שמואל יהיה המועדון ה- 18 של רשת הולמס פלייס בישראל. אנחנו בהולמס פלייס מעמידים את חווית הלקוח בראש, ולכן ברצוני להבטיח שלא נחסוך ונשקיע בכל פרט שיאפשר לתושבי גבעת שמואל את ההנאה מהמקנים האיכותיים והמתקדמים ביותר”. בתום הברכות , ראש העירייה מלווה בישראל שפירא בעלים של “שפיר הנדסה בע”מ” מר דב מייליס ותומר כרמי מנהל מרכז וצפון של חברת הולמס פלייס חנכו את הבריכה וגזרו את הסרט.

מרכז הנופש והספורט יוקם על שטח של כ- 32 דונם בצפון מזרח גבעת שמואל (תבע 3107), שיכלול מגרשי טניס, חדרי כושר, ארבע בריכות שחיה, קפיטריה ושירותים שוטפים לבאי המרכז. כמו כן מתוכנן פארק שעשועי מים על שטח של כ- 5 דונם.