Site icon מקומונט גבעת שמואל

עריכת צוואה – בשירות מהפכני עד הבית במחיר האטרקטיבי ביותר

כל אדם שמעוניין להוריש את הרכוש והנכסים שלו בצורה מסוימת או לאדם ספציפי, חייב לדאוג לעצמו לצוואה תקנית. ללא צוואה, העיזבון יתחלק בין היורשים הטבעיים של הנפטר בהתאם לחוק הירושה. אך כל מי שמעוניין לחלק את הרכוש שלו בצורה מסוימת או להוריש אותו לחבר טוב או עמותה שהוא מאמין במטרותיה, חייב לדאוג מבעוד מועד לצוואה שעומדת בכל דרישות החוק.

חברת צוואות עדים מספקת שירות מקצועי ואיכותי עד הבית. השירות כולל הגעה של עורך דין שמתמחה בדיני ירושה, לצורך עריכת צוואה אישית בהתאם לרצונות ולצרכים שלכם. השירות כולל עד נוסף שיגיע לביתכם, לצורך מתן תוקף נוסף לצוואה. תקבלו צוואה במחיר משתלם העומד על 1,500 ₪ בלבד, תוכלו להבטיח את העתיד הכלכלי של האנשים היקרים ביותר לליבכם עם חברת צוואות עדים תקבלו את המחיר המשתלם ביותר לקבלת צוואה נוטריונית או צוואת עדים מאושרת משפטית עם שירות מהפכני עד הבית ביחס אישי ובאווירה נעימה במסגרת ביתכם.

צילום: Rawpixel

מי זקוק לשירות של עריכת צוואה?

למעשה, כל אדם שמעוניין לחלק את רכושו בצורה שונה מזו שקובע חוק הירושה, חייב לערוך צוואה תקנית מבחינה משפטית. מדובר לרוב על אנשים שמעוניינים למשל, להוריש סכום כסף גדול יותר לילד הצעיר, אשר עוד לא הספיק להתייצב כלכלית או לסיים תואר, במקום לחלק את העיזבון בצורה שווה בין כל הילדים. כמו כן, חשוב לזכור כי לא כולם מצליחים לשמור על קשר טוב עם המשפחה או הילדים, דבר שגורם להם להתנתק וליצור קשרים חזקים יותר עם השכנים או החברים. לכן אנשים אלו יעדיפו לחלק את רכושם בין האנשים שתמכו בהם וסייעו להם, ולאו דווקא לאנשים שיש להם עימם קרבת דם מסוימת. כמו כן, זוגות ידועים בציבור, חייבים לדאוג לצוואה תקינה, היות ולפי חוק הירושה בן או בת הזוג הנותרים, אינם זכאים לקבל חלק מהעיזבון.

מדוע חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין שמתמחה בדיני ירושה?

לכאורה, לפי החוק, אין שום הכרח להשתמש בעורך דין, היות וכל אחד יכול לרשום את צוואתו בכתב ידו או אף להביע אותה בעל פה, במקרים מסוימים. אך בפועל, לא פעם מגיעים לבית המשפט סכסוכי ירושה קשים, הנובעים כתוצאה מצוואה שלא עומדת בכל דרישות החוק. אנשים רבים אינם מודעים לכל הדקויות השונות שיש להקפיד עליהן בעת כתיבת הצוואה, דבר שעלול לגרור סכסוכים משפחתיים כואבים ומכוערים. חשוב לזכור כי הצוואה הינה מסמך משפטי בעל השלכות כלכליות מרחיקות לכת, לכן חשוב לערוך אותה בצורה הנדרשת בהתאם לדרישות החוק, כדי להבטיח את קיומה המלא. עו”ד שמתמחה בתחום, יוכל לערוך את צוואתכם בצורה מפורשת , שלא ניתנת לערעור או לפרשנות נוספת.

מדוע כדאי להשתמש בשירותיה של חברת צוואות עדים?

חברת צוואות עדים יצאה בשירות מהפכני שאינו מצריך כלל יציאה מהבית. השירות ניתן בפריסה ארצית, כך שבאמצעות שיחת טלפון, ניתן לקבל צוואה מותאמת אישית עד הבית. הצוואה מגיעה עם עורך דין שמתמחה בתחום, על מנת לספק את כל הייעוץ המשפטי הדרוש, בסביבה הנעימה של ביתכם. במחיר אטרקטיבי של 1,500 ₪ בלבד, תקבלו צוואה בעלת תוקף משפטי בלתי ניתן לערעור, בזכות ניסוח מדויק וברור. בנוסף, החברה שולחת עד מטעמה, על מנת לחזק את תוקפה המשפטי של הצוואה, ולמנוע מראש כל ניסיון לבטלה. לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ, צרו קשר!