Site icon מקומונט גבעת שמואל

עשרות בני נוער פשטו על גבעת שמואל

מי שלא הבין את ההיסטריה ברחובות גבעת שמואל בימים האחרונים – הנה התשובה: עשרות בני נוער בחולצות צבעוניות תואמות נראו רצים ברחובות גבעת שמואל בשירה ובלהט, בקריאות עידוד ובמעברים מנקודה לנקודה. למה? כי הם היו בשיאו של משחק אתגרי, מלא בחשיבה ומותח של “עפים על הגבעה”.

מירוץ הניווט האתגרי של “עפים על הגבעה”, האחראי לאותם עשרות בני נוער המתרוצצים בגבעה היה אחד מאירועי שיאי שבוע הנוער בגבעת שמואל.

משימות ניווט, פעילות אקסטרים, חשיבה ותכנון, שיתוף פעולה ועבודת צוות. צילום: שירה בלייך

המשחק כלל עשר קבוצות, המזוהות ע”י חולצות צבעוניות ייחודיות וזהות לכל קבוצה וקשת רחבה של נוער על כל גווניו מגבעת שמואל. משחק המשימות כלל משימות ניווט, פעילות אקסטרים, חשיבה ותכנון, שיתוף פעולה ועבודת צוות.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

הקבוצות המתחרות עברו ממשימה למשימה ברחבי העיר, בכל נקודה המתין להן הרמז למשימה הבאה. אמנם הקבוצה המנצחת לא קטפה את מיליון השקלים כמו ב”רצים למיליון”, אבל רוח של דבקות במשימה ומוטיבציה היו בכמויות מרשימות מאד.

התחרות, שזכתה להצלחה רבה, התקיימה בשיתוף פעולה עם יחידת הנוער במתנ”ס, מועצת הנוער בעיר, ומנהלת היחידה לקידום נוער בעיריית גבעת שמואל – ויקי ניסן. הדגשים במשחק התרחבו גם לנושאים חברתיים ערכיים. השנה, הקו המנחה שילווה את הילדים לאורך כל היום היה בנושא של מדינת ישראל לכבוד שנת ה-70 למדינה.

עשרות בני נוער בחולצות צבעוניות. צילום: שירה בלייך

לדברי ערן אבן צור, מנהל יחידת הנוער במתנ”ס, זוהי השנה החמישית שמתקיימת הפעילות שזוכה להצלחה רבה. “היה ביקוש גדול של הנוער בהרשמות ומוטיבציה רבה בתחרות. המטרה הייתה לקיים פעילות כיפית לנוער עם ערך מוסף, ואכן השגנו את המטרה. הייתה כאן עבודת צוות עם שיתוף פעולה נפלא שבלעדיו לא היו מצליחים לעבור את המשימות”.

בתום ההתמודדות המותחת ומלאת הזיעה, נפגשו כלל הקבוצות ברחבת המתנ”ס, שם הרוו את צימאונם וקינחו בכיבוד קל וקיבלו מחמאות נפלאות ממנהלת המתנ”ס, שירלי אחיטוב, שציינה שמעבר למשחק המאתגר והספורטיבי, היו ערכים נוספים שהוטמעו במהלך האירוע כמו הרחבת הידע על מדינת ישראל, “וההשתתפות הנפלאה של כלל בני הנוער מלמדת שהדברים בהחלט הועברו״.

וכן, הייתה גם קבוצה מנצחת – הקבוצה של החולצות הבורדו בנים בשכבת ט’ עם ניקוד של 96  נקודות מתוך 100 שלא יצאו בידיים ריקות וקיבלו יציאה לפעילות קבוצתית חווייתית.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

הקבוצה המנצחת. צילום: שירה בלייך
עפים על הגבעה. צילום: שירה בלייך