Site icon מקומונט גבעת שמואל

עשרות משתתפים במפגש השנתי המסורתי של מרכז יום לקשיש בגבעה

באירוע השתתפו  עשרות חברי מרכז-היום, בני משפחותיהם ואורחים רבים נוספים.
את האירוע פתחה זהבה רונס, מנהלת מרכז היום שהודתה לראש העיר, זמיר בן-ארי במיוחד "על שיתוף-הפעולה, על ההשקעה ועל הרצון הטוב והנכונות לסייע".

ראש העיר זמיר בן ארי פתח את האירוע וביקש להודות לכל הצוות בראשותה של זהבה רונס ולמתנדבים ש:'עושים את עבודת הקודש תוך מסירות, אחריות ומקצועית אין סופית'.

הגב' רונס הודתה לראש העיר וסקרה בפני המשפחות את הפעילות שנעשית במשך כל השנה במרכז "כל החלטה ופעילות הנעשית פה מכוונת לתת מענה לכל אחד מהמבקרים בהתאמה מלאה לצרכים האינדוידואלים שלו. ראיית המרכז כבית שני לחברים מכוונת אותנו לשמור על המקום כבית המעניק אווירה נעימה, תומכת, מעניינת ואמפתטית. כמקום הנותן משמעות, סיפוק והרבה כבוד הצוות מעודד את החברים לנצל את מגוון הפעילויות, כל אחד ע"פ רצונו, העדפתו ויכולתיו. החל ממלאכת יד, התעמלות, הרצאות, מוסיקה, יציאה לתאטרון, ים, טיולים, סדנת זיכרון. והודתה לצוות שמלווה אותה: שרה, עמליה, בלה, אלכסנדר, דליה המזכירה הנאמנה והיעליה, פנינה וענת, ענבל, יעל ויעל".

רבקה ליבר, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, ברכה את האורחים וחברי הבית.

אורנה בן דור, מנהלת מט"ב, ציינה לטובה את שיתוף הם עולה שיש בהפעלת המרכז בין עיריית גבעת שמואל שבמדיניותה נותנת הרבה כבוד והערכה לגיל השלישי לבין עמותת מט"ב שהזקנים נמצאים במרכז העשייה היומיומית שלנו וטובתם לנגד עינינו.

נציגי המשפחות ברכו את זהבה ואת כל הצוות: "אנו המשפחות מבקשים להודות לכל צוות המרכז על הבית החם והטוב שהנכם מעניקים להורינו במשך כל השנים, ובכך מאפשרים לנו להמשיך בשגרת חיינו ולדעת שהכול בסדר. תודה על שהכול נעשה בהמון רצון, חמלה ואהבה תודה ענקית מאיתנו לכולכם. תבורכו ושכמותכם ירבו בישראל".

לאחר הברכות החל החלק האומנותי של האירוע, שכלל הופעה של הזמרת לוטם – בבריזה לטינית ים תיכונית. כמו כן התקיים באזר שבו הוצגו למכירה עבודות יד שנעשו על ידי חברי המרכז.