Site icon מקומונט גבעת שמואל

פאניקה: פדופיל מורשע השתחרר ממאסר ממושך וחזר להתגורר בגבעת שמואל

“אנס המקלטים”, פדופיל מורשע תושב גבעת שמואל, סיים לאחרונה לרצות את תקופת מאסרו ושב להתגורר עם משפחתו בשכונת רמת הדר. הודעת וואטסאפ המזהירה מפניו והועברה ברשתות החברתיות ביממה האחרונה הסעירה את תושבי הגבעה שמנסים למצוא פתרונות יצירתיים.

“אנא העבירו את המידע בקבוצות השונות: בקבוצה של הבניין, בקבוצה של הגן/הכיתה, בקבוצות של תנועת הנוער, בקבוצה של בית הכנסת, על מנת להעלות את המודעות לנושא ולשמור את ילדינו מכל סכנה” – כך נפתחת הודעת ווטסאפ המועברת בין מאות ואלפי תושבי גבעת שמואל ביממה האחרונה. בהמשך ההודעה, מובאים פרטיו המלאים של תושב גבעת שמואל, פדופיל מורשע ובה גם תמונתו ושמו המלא.

מ”מ, (39) שוחרר מהכלא לראשונה בשנת 2009 לאחר 13 שנים בהם ריצה את עונשו על מעשי סדום ומעשים מגונים, בגינם זכה לכינוי “אנס המקלטים”. רק חצי שנה לאחר ששוחרר בפעם הראשונה הוא שב ותקף ילדה בת 7. “איבדתי את השליטה על עצמי. חשבתי ללטף אותה מעל הבגד”, הוא אמר אז במעצר, “איבדתי את השליטה על עצמי”. לאחרונה הוא השתחרר בשנית ומתגורר ברחוב גרינברג בעיר, הסמוך לפארק רמון.

המודעה שפורסמה על ידי התושבים. צילום מסך

על אף שככל הידוע מ”מ עבר טיפול מקיף במהלך שהותו במאסר ושוחרר רק לאחר אישור מלא של שלטונות הכלא והחוק כי אינו מסוכן לציבור – ואף זוכה לתמיכה וליווי מקצועיים גם בעת שהותו בביתו, נראה שתושבים רבים בגבעה עדיין חשים מודאגים.

“על אף העובדה שהוא עבר שיקום, מאחר ומדובר במקרה שכבר חזר על עצמו בעבר, כעת הוא בגדר “שור מועד” ויש להיזהר מאוד, במיוחד כשמדובר בחיי ילדינו, שחלילה לא יעמדו למבחן לראות אם השיקום הצליח” נכתב בהודעה שפרסמו אותם תושבים מודאגים.