Site icon מקומונט גבעת שמואל

פארק בבלי: פרוייקט נדל”ן שכדאי להכיר

פרויקטים של דירות יוקרה בתל אביב ובאזור המרכז צצים בזמן האחרון כמו פטריות לאחר הגשם. עולם הנדלן שרק הולך וגודל בישראל – מציע דירות יוקרה באזורים הנחשקים ביותר בהרי המרכז, החל מפרויקט שנמצא מול הים בנהריה או בבת ים עד פרויקטים בערים כמו תל אביב, ירושלים, רמת גן, גבעתיים וכולי.

שכונת בבלי בתל אביב נחשבת לאחת השכונות המבוקשות ביותר בעיר משום שמדובר במיקום שקט ונעים המאפשר מגורים אווירה נעימה ושקטה, איכות חיים במגורים והכל בלב ליבה של העיר תל אביב.

תל אביב היא עיר שוקקת חיים ממש כמו ניו יורק וזאת העיר אשר ממנה הגיעה האדריכלית שהקימה את פרויקט בבלי פארק בבלי. מדובר באדריכלית גל נאור ביתו של יצחק תשובה שהתגוררה בניו יורק מספר שנים, והחליטה לתכנן דירות בת אביב בהשראה הניו-יורקית ולבנות מגדלים בלב ליבה של העיר תל אביב.

אבל למרות משדובר בהשקעה רבה בכול דירה ודירה ובאזור המגורים, מדובר בפרויקט שאינו פרויקט דירות יוקרה כמו פרויקטים סטנדרטיים שנחשבים קרים יחסית ומודרניים מידי בעיצוב. פארק בבלי מציע מגורים בתוך פארק ענק בתל אביב שממוקם על עשרות דונמים של חורש טבעי בהם מסלולי אופניים ומסלולי ריצה ושבילי הליכה בפארק בבלי תמצאו בתי קפה, מרכז מסחרי קטן ואיכותי וחשוב מכל: בעלי חיים שנמצאים בנוף האורבני של תל אביב.

כמה דירות של במקום כמו פארק בבלי?

פרויקט פארק בבלי מכיל מספר מגדלים בהם מאות דירות כאשר דירה היא בעלת מפלס אחד או שניים. הדירות מעוצבת בהתאם לצרכים של הדיירים.

מי גר בפרויקט פארק בבלי?

זה נכון, בפרויקטים סטנדרטיים תמצאו רק את אנשי את העשירון העליון או עשירים חדשים, אבל פרויקט בבלי מאפשר הנגשה של דירות יוקרה גם עבור זוג פנסיונרים שהחליט לעבור לדירה הרבה יותר נוחה ואיכותית וגם לטובת המשפחה הצעירה שרוצה איכות חיים ונוחות במגורים בלב תל אביב.

freepik

זה נכון שאת מרבית הדירות מאכלסים אנשי הון, תושבי חוץ ואנשים שעשו דבר אחד או שניים בחייהם המקצועיים והעסקיים – אבל הגיוון והאיכות של האנשים שנמצאים בפרויקט הופכים אותו לכל כך איכותי ונעים למגורים.

כמה עולות דירות פארק בבלי?

בכל הנוגע למחיר, המחיר משתנה על פי דירה גודל קומה וכו’, בעוד שיש ארבע דירות לדוגמא שעוצבו במיוחד באופן שונה בהתאם לצרכים של הלקוח.

היום אפשר למצוא דירות שמתחילות ב5 מיליון שקלים עד 12 מיליון שקלים ויותר בזמן שההתאמה נעשית לפי התקציב, הצרכים והיכולת של הלקוח.

לסיכום פרויקט בבלי נחשב התשובה עבור אנשים שרוצים ליהנות ממגורים איכותיים בעיר הגדולה ומאפשר לאנשים מכל סוגי האוכלוסייה להנות מאיכות חיים גבוהה במגורים במרכז.