Site icon מקומונט גבעת שמואל

פוליש לרצפה במחירים שיפתיעו אותך

האם הרצפה בדירה מלוכלכת ונראית ישנה? מעוניין להחזיר את הברק הטבעי של המרצפות בבית או במשרד? הידעת כי יש שיטות פוליש שונות? פוליש לרצפה מזמינים רק מאנשי מקצוע אמינים ובעלי ניסיון רב. את הפוליש כדאי להזמין מחברה פוליש המתמחה בכך, ומומלץ לעשות סקר שוק מהיר ולהשוות מספר הצעות מחיר כדי להוזיל עלויות, אך המחיר מהווה רק גורם אחד כאשר בוחרים מומחה פוליש.

פוליש לרצפה החל מ-7 ₪ בלבד

לא חייבים לקחת הלוואה או לשבור תוכנית חיסכון כדי לעשות פוליש בבית או במשרד. כיום אפשר להזמין פוליש לרצפה במחירים מפתיעים ושווים לכל כיס, החל מ-7 ₪ למ”ר. המחיר מושפע מגורמים כגון: שטח הדירה, סוג הרצפה, מצב אריחי הריצוף, מורכבות העבודה, שיטת הפוליש המתאימה לרצפה, בית ריק מחפצים או בית מרוהט ועוד.

צילום: יח”צ

מהן שיטות הפוליש הנפוצות ביותר?

חברת פוליש מקצועית ובעלת ותק בענף מציעה 4 סוגי פוליש לרצפה:

חברת פוליש מומלצת מציעה שירותים נלווים כמו פוליש יהלום, ליטוש מרצפות, קרצוף מרצפות ועוד.

מחירים מפתיעים ושווים לכל כיס

מחירי הפוליש לרצפה לבטח יפתיעו אותך לטובה, אפשר להזמין פוליש מקצועי לרצפה בבית או בעסק במחיר זול החל מ-7 ₪ בלבד. חשוב לציין כי עלות הפוליש צפויה להתייקר אם הבית עמוס ברהיטים וחפצים, לכן כדאי לדאוג לפינוי התכולה לפני העבודה, כך תיהנו גם מתוצאות טובות ומרשימות יותר.

רבים שואלים מתי צריך לעשות פוליש בבית, אך למעשה אין תשובה אחת וחד משמעית ונהוג לעשות פוליש אחת לתקופה ובהתאם לרמת הלכלוך של הרצפה. מומלץ לעשות פוליש לפני מעבר לדירה חדשה, אחרי שיפוצים מקיפים בבית, בדירה חדשה לאחר קבלת מפתח מהקבלן וכאשר הרצפה מתמלאת בכתמים שלא ניתן להסיר בניקוי רגיל. את הפוליש חשוב להזמין רק מחברה מקצועית ומומלצת, ויש להיזהר מחאפרים בענף.