Site icon מקומונט גבעת שמואל

פותחים עונה: מכבי גבעת שמואל כדורגל במשחק בית ראשון

מכבי גבעת שמואל פותחת את עונת 2021/2 עם חלומות גדולים להעפלה לליגה ב’ עם משחק ראשון במגרש הביתי – ומזמינה את תושבי גבעת שמואל, הורים וילדים, לנצל את חופשת הסוכות כדי להתחבר למשחק ולחוויה קצת אחרת ♦ הערב (ד’) בשעה 19:30 במגרש הכדורגל הסינטטי – צמוד לאיצטדיון המושבה. 

לפני שנתיים בלבד הוקמה קבוצת הכדורגל של מכבי גבעת שמואל וכבר שחקניה חולמים על העפלה היסטורית לליגה ב’, לאחר שזו פוספסה ברגע האחרון בשנה שעברה, כשהקבוצה סיימה במקום השלישי בטבלה, כפסע מהשתתפות בפלייאוף על עליית ליגה.

הערב כאמור יפתחו שחקני הקבוצה, המורכבת בעיקר מתושבי גבעת שמואל, את משחקיהם בליגה ג’, מחוז שרון עם משחק ביתי נגד קבוצת בני קלנסוואה באיצטדיון המושבה (19:30, הכניסה החופשית).

אל אל גבעת שמואל! תושבי הגבעה מוזמנים לעודד את השחקנים המקומיים

המשחק מגיע יומיים בלבד לאחר שהקבוצה מהגבעה הודחה מגביע המדינה בשלב חצי הגמר האיזורי לאחר הפסד 0:1 לאריאל, משחק שהפיח תקווה בקרב השחקנים והאוהדים ביכולתם לעשות צעד נוסף ולהעפיל בסיום העונה לליגה גבוהה יותר. אגב, למשחק האחרון הגיעו כ-60 אוהדים מגבעת שמואל ובקבוצה מקווים ומצפים לנצל את חופשת סוכות על מנת לגייס את תמיכתם של אוהדים צעירים נוספים ולהפוך את עידוד הקבוצה למופע קהילתי מאחד ומחבר את כלל תושבי גבעת שמואל כל השנה.

שחקני מכבי גבעת שמואל חוגגים את הניצחון בשלב רבע גמר גביע המדינה