Site icon מקומונט גבעת שמואל

פינוי דירה מתכולה וחפצים בגבעת שמואל

אלבומים, רהיטים ישנים, מסמכים שכבר לא צריך, כלים חדשים שלא היו בשימוש, אלו רק חלק מחפצים שנמצאו בדירה עמוסת תכולה בגבעת שמואל שהייתה מיועדת למכירה. האם נתקלתם במצב הזה? האם גם אתם רוצים למכור נכס ישן שהפכתם מבלי משים לב “למחסן קטן גדול”? בדיוק כאן מפנה דירות מקצועי רוצה לספק לכם טיפים וכן להדריך ולספר כיצד לעשות את זה יעיל, פרודוקטיבי ובעיקר בטוח.

פינוי דירה בגבעת שמואל – כך תיפרדו מהחפץ הלא נחוץ

אם יש ברשותכם דירה שבמשך השנים אכלסתם בתוכה המון חפצים ישנים, בגדים ישנים או אפילו מכלול של קניות דברים חדשים, הגיע הזמן לעשות סדר בבלגן ולהפוך את הדירה למקום שכיף לחיות בו או לחילופין נכון לעשות אתו משהו. כאמור אחת הטעויות הכי גדולות זה לשלם מיסי וועד וארנונה בגין נכס שאין לו שימוש ואף מייצר גירעונות וחובות שניתן למנוע באמצעות שירותי פינוי דירה חדורי מטרה. שואלים את עצמכם אם כדאי לכם לבצע את הפינוי הזה לבד? על פי דעת הרוב פינוי דירה מתכולה וחפצים זו לא משימה לאנשים פרטיים או בודדים ובניגוד למה שחושבים מדובר בפינוי מורכב המצריך ברוב הפעמים סיוע של ידיים נוספות, כלי עזר נוספים ובעיקר הצמדות לכללי בטיחות שהחוק מחייב- מה כן כדאי לעשות? להתקשר עוד היום אל מפני דירות מקצועיים שיעשו את זה קצר, פרודוקטיבי ובעיקר עונה על הצרכים שלכם – מכירת הדירה או השכרתה והנבת רווחים מנכס מיותם שעומד בצד ולא מאפשר את רווחיותו האמיתית.

פינוי תכולה וחפצים מדירה בגבעת שמואל ופגישת הייעוץ הראשונית  

תחילתו של הליך פינוי דירה מתכולה וחפצים בגבעת שמואל בפגישת ייעוץ אשר תסייע לכם בין היתר להכיר את נותני השירות לפני ששני הצדדים מתחייבים לתהליך. יש לשאול את כל השאלות במעמד זה שאחרת יהיה קשה מאוד לדרוש בגינן באמצע התהליך. במסגרת המפגש הראשוני ייקח את עצמו המפנה לסיור בנכס ויבחן את הסביבה, על פי המבחן הזה הוא יידע לספק לכם הוא יידע לסקר את הפינוי, לקבוע את היקפו וכך גם להעניק לכם הצעת מחיר ריאלית שמטרתה לסיים את המשימה כמה שיותר מהר ועל הצד הטוב ביותר ללא מכשולים, מפגעים וכל השאר. כמו כן במעמד הפגישה ייקבעו כל נהלי העבודה, רשימת המטלות תיחשפנה וכמות העובדים והכלים הנדרשים לביצוע הפינוי מתחילתו ועד סופו ללא מתקלים או קשיים. בתום הפגישה יימסר לכם לוח זמנים מדויק שיקבע מתי ייכנס לתוקפו הפינוי ואיך הוא יסתיים.

מהתיאוריה אל המציאות- מימוש הליך פינוי דירה באמצעות מפני דירה מקצועיים

לאחר הוצאת הסכם הפינוי לפועל אפשר ניתן ליישם את הפינוי ועל פי התאריך שייקבע יגיע המפנה עם צוות העובדים ויחל את הפינוי על פי כל כללי ההסכם שנקבעו מראש. בתחילה יחל מיון חפצים ותכולה שמטרתו לוודא כי כולם חלילה לא יאבד או ייזרק. במעמד זה תופרד האשפה ויובהרו כל העניינים אודות תכולה שאמורה להימסר לתרומה או אפילו למכירה. שקיות האשפה תשלכנה ישירות אל מכולה שכבר תמתין מבעוד מועד מתחת לבית וזאת באין מפריע לשכנים- כאמור, מהיר, זריז וללא עדי ראייה, דיסקרטיות כבר אמרנו?  בשלב הבא יעברו הפועלים על ארונות שיש לפרק וגם הם חלק מפינוי הדירה. שהכול ארוז וממוין יחלו העובדים במלאכת שטיפת הכלים, ייבוש, ניקיון השירותים ואמבטיה באמצעות חומרי ניקוי חזקים במיוחד ואף חיטוי חוזר ונשנה בכל פינה ופינה לרבות מיקומים בהם הייתה נוכחות של לשלשת יונים קשה במיוחד! עומדים לפני פינוי דירת ירושה או אפילו דירה שהעמסתם עליה שלא ביודעין לאגור חפצים ותכולה יתר על המידה? בכדי שלא לפספס את הדקויות כבר בפגישת הייעוץ הראשונית השתדלו להעלות כל נושא או שאלה אודות זמני הפינוי והיקפו.

זו יכולה להיות דירה שאתם עצמכם העמסתם בתוכה תכולה וזו יכולה להיות דירת ירושה שירשתם, השאלה היא מה ואיך אתם מוציאים לפועל את הפינוי ואיך אתם תורמים להצלחתו? במעמד זה כל מפנה יצהיר בפניכם כי קיצורי דרך עלולים להאריך את הדרך ובפרט בפן פינויי דירות גדושות בתכולה כזו או אחרת.

צריכים פינוי דירה מתכולה וחפצים בגבעת שמואל בכדי להשביח את הנכס, לשדרג את איכות החיים או אפילו להשכיר לכל המרבה במחיר? בדיוק כאן עשו הכול מוטלת עליכם האחריות למצוא את המפנה שלא רק מבטיח אלא גם מקיים פינוי פרודוקטיבי ונכון.