Site icon מקומונט גבעת שמואל

פינות ישיבה לאירוע ביתי – ככה תעשו את זה נכון

אם אתם עורכים אירוע, אתם בוודאי מעוניינים לתכנן את האירוע שלכם בצורה הטובה ביותר. כל אדם שעורך אירוע  מעוניין  שיזכרו את האירוע שלו לאורך זמן בצורה הטובה ביותר וכן, כל אדם מעוניין שתהיה לו חוויה חיובית מאוד מהאירוע שלו לאורך זמן רב. לכן, תכנון האירוע יתבצע בצורה הטובה ביותר.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לתכנן לקראת אירוע הוא המקום שבו יערך האירוע. יש לבחור במקום תואם לאירוע שלכם מבחינת הגודל שלו, אופי האירוע וההעדפה האישית שלכם. אם החלטתם לערוך את האירוע שלכם בחוץ, כדאי מאוד שתעצבו את המקום בצורה הטובה ביותר הן מבחינה פונקציונאלית והן מבינה ויזואלית. פינות ישיבה זולה מהוות כיום את הבחירה הטובה ביותר עבור כל אירוע שנערך בטבע. פינות ישיבה מעין אלה יכולות לשדרג לחלוטין כל אירוע באשר הוא.

פינות ישיבה – למה צריך את זה?

במרבית האירועים שנערכים בחוץ, פינות ישיבה לא מהוות את המקומות הרשמיים לשבת בהם. לרוב במקביל לפינות הללו יהיו שולחנות וכיסאות רשמיים שיאפשרו לאורחים לשבת בנוחות ולסעוד עליהן. יחד עם זאת, פינות ישיבה הן בעלות יתרונות רבים. הן מאפשרות בתחילת האירוע לכל האורחים לשבת עליהם, לשוחח אחד עם השני ואף לאכול משהו קל. הן מאפשרות לאורחים במהלך האירוע לנוח עליהן במהלך הריקודים או בלי קשר לריקודים. מדובר על פינות לא רשמיות שמוסיפות לא מעט לאירוע ובייחוד שמדובר על אירוע שכולל בו בין היתר גם קהל צעיר. אם אתם תוהים כיצד תבחרו את הפינה הנכונה לאירוע שלכם, כדאי שתדעו כי פינות ישיבה זולה מהוות את פינות הישיבה האיכותיות והמתאימות ביותר לכל אירוע.

צילום: יחצ
פינות ישיבה מסוג זולה – במה מדובר?

פינות ישיבה זולה הן פינות נוחות ואיכותיות שניתן למצוא באירועים שונים. הפינות לרוב יהיו מורכבות מפוטונים שהם ספסלים קטנים שמכילים כריות עליהם לצד שולחנות קטנים, פופים איכותיים ועוד. מדובר על פינות שנעים ונוח לשבת עליהם. את הפינות ניתן למקם לצד כריות נוחותף שטיחים או מחצלות. ניתן להתאים את הפינות למגוון סוגים שונים של אירועים, כאשר לכל אירוע חשוב מאוד לבחור בפינה שתואמת לו מבחינת הגודל שלה, האיכות שלה, הצבעים השולטים בה ועוד. כמובן שחשוב לבחור כמות פינות ישיבה התואמות לגודל המקום שבו נערך האירוע. במקום קטן יספיקו 2-3 פינות מעין אלה, אך באירועים שנערכים במקום גדול יהיה צורך בכמות גדולה יותר של פינות ישיבה שכאלה.

כיצד בוחרים את הפינות הטובות ביותר לאירוע שלכם?

מכיוון שכאמור פינות ישיבה מהוות אטרקציה של ממש לאירועים שעורכים בחוץ, אתם בוודאי תוהים כיצד תבחרו אותם בצורה הנכונה לאירוע שלכם. ובכן, הדבר החשוב ביותר בסופו של דבר הוא לבחור בחברה אמינה אשר ידוע כי היא מציעה רק פינות איכותיות, נקיות ואסתטיות. לא פינות שבורות או כריות לפינות שמכילות כתמים שכן הדבר יכול לפגום באירוע שלכם כולו. מעבר לכך, כדאי להתייעץ עם הצוות המקצועי בחברה לגבי סוג הפינות הרלוונטיות לכם. כמובן שחשוב מאוד להתאים את הפינות לסוג האירוע, לאופי וגיל הקהל שעתיד להגיע לאירוע, לאופי וגודל המקום ועוד. לאחר שבודקים את כלל הפרמטרים המדוברים ומוודאים כי החברה שממנה שוכרים את הפינות היא אמינה הן מבחינת המחיר והן מבחינת הציוד שהיא מציעה, ניתן לסגור איתה את  כל הפרטים ולהיות רגועים.

 

מאמר זה נכתב על ידי במבוק הפקות אירועים, במבוק הוקמה בשנת 2010 ושמה לעצמה מטרה לתת מענה איכותי ויעיל לכל סוגי האירועים. אנו נותנים דגש מעל הכל על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו.

במבוק הפקות אירועים פועלת באזור הצפון, נותנת שירות בכל רחבי הארץ, ומציעה שירותים מקיפים הכוללים יעוץ, ארגון, אספקה והקמה של אירועים מכל סוג. אנו מתמחים בהקמת הצללות, בניית אוהלים, פינות ישיבה, במות, חופות מעוצבות והפקת אירועים.