Site icon מקומונט גבעת שמואל

פינות ישיבה לגינה

גינה בחצר הבית מספקת שעות רבות של הנאה לבני הבית וחבריהם, לכן אנשים רבים משקיעים הרבה משאבים בעיצוב הגינה, על מנת להפוך אותה לנעימה ומזמינה. פינות ישיבה לגינה הינה אלמנט חשוב וחיוני בעיצוב הגן.

זולות
כשאנו חושבים על זולה בגינה, אנו חושבים על  מקום מושלם בכדי לנוח, להתנתק מהרעש ולהירגע. קיימות פינות זולה ממגוון רחב של חומרים , כאשר אליהן מצרפים כריות בשלל גדלים וגוונים, דבר המאפשר לנו להתאים את פינת הישיבה לשאר האלמנטים העיצוביים שבגן. אחד היתרונות הבולטים ברכישת פינות ישיבה לגינה, הוא הגמישות. לכן, אפשרות נוספת עבור מי שאינו זקוק לסט שלם של פינת זולה, או שהוא פשוט מעדיף את הסגנון האקלקטי – היא לרכוש כל פריט בנפרד וליצור את פינת הזולה האולטימטיבית עבורו.

פינות אוכל  

צילום באדיבות: “עם האדמה”

פינות האוכל הן, פעמים רבות, לב ליבו של הבית – סביבן מתקבצים כל בני המשפחה ומבלים זמן איכות יחדיו. יותר ויותר בתים בוחרים להעביר את פינת האוכל לגינה, על מנת להנות מאווירה נעימה, קלילה ונינוחה. מאחר ופינות האוכל הן מצרך מבוקש ההכרחי בכל בית, ישנו מגוון רב של סגנונות, דגמים וגדלים, כך שניתן מענה מלא לרצונותיו של הצרכן. בין פינות האוכל הפופולאריות ביותר לגינה, ניתן למצוא פינות אוכל בעלות סגנון כפרי, העשויות מעץ חזק, עם שילוב של מתכת מגולוונת.
בקניית פינות אוכל מעץ לגינה, על המוצרים לעבור הליך של אימפרגנציה, על מנת להבטיח כי העץ יהיה מוגן מפני גשמים, עובש, מזיקים וריקבון.


יש מגוון רחב של חומרים, איזה הכי כדאי לי ?
כאמור יש מגוון מאוד גדול של חומרים מהם מייצרים כיום ריהוט גינה,איזה הכי ממולץ עבורי?
מודבר כאמור בבחירה אישית ועיצובית, אך כאשר באים לבחור פינת ישיבה לגן או כל ריהוט גן אחר צריך לחשוב על מספר דברים :
1. עמידות החומר – האם  פינת הישיבה לגן תחזיק לי מעמד מספר ממושך של שנים ?
2. תחזוקה שוטפת – כל החומרים שקיימים כיום בשוק דורשים תחזוקה שוטפת במידה ואנו רוצים שהרהיט יראה במיטבו, ישנם חומרים שיותר קשה לתחזק כגון ראטן סנטטי או מתכות מסוגים שונים, וישנם חומרים שיותר קל לתחזק כגון עץ .
3. התאמה עיצובית – אם אנו מחפשים את המראה המודרני והמתקדם כנראה שנרצה רהיט העשוי מראטן או מאלומניום , במידה ואנו מחפשים חמימות וכפריות נלך יותר לכיוון העץ והברזל .