Site icon מקומונט גבעת שמואל

פיסול אף בלייזר טיפול מהפכני לעיצוב אף ללא ניתוח

דור המילניום החדש בני 35-25, אשר משקיעים את רוב זמנם בהתבוננות בעצמם באמצעות המדיה החברתית, תמונות סלפי ומפגשי וידאו, שינו את ההעדפה הרווחת שבוחרת בניתוחים קוסמטיים. בעבר, ההליכים האסתטיים שימשו כטיפולי אנטי אייג׳נג למבוגרים. היום, אותם טיפולים לשימור המראה משמשים את הצעירים כטיפולים מונעי הזדקנות.

בני דור המילניום, מאמצים טכנולוגיות חדשות ומשפיעים על הטרנד האסתטי הנוכחי. כלומר, ההעדפות שלהם באשר לשיפור המראה הפיזי שלהם, הן אלה שגורמות לשינויים בתחום האסתטיקה והבריאות.

הליכים קוסמטיים מועדפים היום

הליכים קוסמטיים ללא ניתוח, פילינג לייזר או פילינג כימי, הם מהטיפולים האסתטיים המועדפים ביותר על דור המילניום.

אחד השינויים החשובים ביותר בתעשייה האסתטית שחוללו בני המילניום, הוא טיפולי פנים באמצעות חומרי מילוי. השימוש בבוטוקס או בחומצה היאלורונית עלה באחוזים ניכרים בשנים האחרונות, וניתן לומר שהמדיה החברתית היא אחת הסיבות להעדפה זו.

הליך קוסמטי אחר שאינו כירורגי וצובר יותר ויותר פופולריות הוא עיצוב האף באמצעות הזרקות מילוי או באמצעות לייזר.

פיסול אף בלייזר

פיסול אף בלייזר הוא בבסיסו הליך לשיפור צורת האף ללא ניתוח, תפרים וזמן החלמה ממושך. יום או יומיים לאחר הטיפול, יכולים המטופלים לחזור לחיי השגרה שלהם. אנשים שאין להם זמן כדי להקדיש לניתוח אף, אבל מאוד רוצים לשפר את מראה האף שלהם, יכולים כעת לבחור בהליך קצר ופשוט זה ולהגשים את חלומם.

צילום: קיירה בורטון

בהשוואה לניתוח אף, עיצוב האף בקרן לייזר המקרינה חום הוא פשוט, פועל כמו קסם ומאפשר למומחה:

כמה טיפולי לייזר נדרשים?

ברוב המקרים אפשר לצפות ל-5-3 טיפולים קצרים, שביניהם פער של כשבועיים עד חמישה שבועות, תלוי בעיצוב האף הנדרש.

מי מועמד מתאים לפיסול אף בלייזר?

כדי לבחון אם אתם מועמדים מתאימים לפיסול אף בלייזר, נבהיר כי טכניקת הלייזר מסוגלת לתקן פגמים קלים בלבד בצורת האף, כדי להציע לכם מראה פנים מאוזן והרמוני יותר, כגון:

הפיסול בלייזר מסוגל לטפל לא רק בבעיות אסתטיות חיצוניות, אלא גם בבעיות פנימיות תפקודיות קלות, כמו יישור מחיצת אף עם סטייה קלה בלבד, שבכל זאת מפריעה לנשימה תקינה וקלה.

pixabay
באילו בעיות אף אי אפשר לטפל בעזרת פיסול אף בלייזר?

המקרים שבהם אין ברירה אלא לשפר את האף בעזרת ניתוח אף כוללים:

ניתוח אף גם מאפשר למנתח לטפל בבעיות תפקודיות שונות שמצריכות התערבות כירורגית בתוך האף עצמו, כמו יישור מחיצה סוטה ועוד.

הנחיות לפני ואחרי הטיפול

כאשר תגיעו למרפאת המנתח הפלסטי לפגישת הייעוץ הראשונה, המנתח יוכל לבחון אם התוצאות שאתם רוצים להשיג משינוי מראה האף שלכם ניתנות להשגה באמצעות פיסול אף בלייזר שאינו כירורגי. במידה שהתשובה תהיה חיובית, תקבלו מהמרפאה הנחיות להתנהלות לפני ואחרי הטיפול.

למה לצפות לפני הטיפול?

המנתח יבחן את ההתאמה שלכם לטיפול בלייזר, כולל:

למה לצפות אחרי הטיפול?

הטיפול בלייזר מציע תוצאות טובות לבעיות אף שאינן חמורות במיוחד. עם זאת, רק הרופא הפלסטיקאי הוא זה שיוכל להחליט אם פיסול אף בלייזר יכול להתאים לכם או לא.