Site icon מקומונט גבעת שמואל

פלאפל עולמי בקניון עופר הגבעה בגבעת שמואל

“פלאפל בריבוע” בקניון עופר הגבעה מצטרף לחגיגה הקולינרית בהשראה עולמית של רשת “פלאפל בריבוע” המחדשת את מנת הפלאפל עם השף משה אביב ומשיקה מהלך הלוקח את הפלאפל לטיול מסביב לעולם                                            פלאפל עולמי –By Chef Aviv Moshe

פלאפל בריבוע בקניון עופר הגבעה שבגבעת שמואל, מצטרף למהלך ראשון מסוגו בישראל עם רשת פלאפל בריבוע – שיתוף פעולה אסטרטגי עם השף אביב משה, אשר הרכיב 4 מנות פלאפל ייחודיות בטעמים חדשים  בהשראת מטבחים מסביב לעולם.

בין המנות אשר יוגשו בסניף קניון הגבעה בגבעת שמואל, בחודשים הקרובים:  פלאפל תאילנדי, פלאפל איטלקי, פלאפל אמריקאי ופלאפל יווני . (המנה הראשונה שתושק תהיה המנה התאילנדית ולאחריה יושקו יתר המנות).

החגיגה הקולינרית החדשה החלה היום  בתאריך 11.6.

המהלך החדש – “פלאפל עולמי”, יציג 4 מנות קונספט חדשות, פרי ידו של השף אביב משה, השואבות את השראתן ממטבחי העולם ובעלות אינטרפרטציה חדשנית ומקורית למנת הפלאפל המוכרת. מנות הפלאפל החדשות יתבססו על ריבועי הפלאפל המוכרים של הרשת וישודרגו בתוספות מלאות טעם עם חומרי גלם איכותיים ובהתאם לקונספט של המנה.

לקוחות קניון הגבעה בגבעת שמואל שאשר יזמינו את המנות החדשות יזכו להשתתף בהגרלת כרטיסי טיסה ליעדים לפי המנות השונות. לדוגמא: כרטיס טיסה לתיאלנד, איטליה ועוד

קניון הגבעה צילום:באדיבות אסף לוי ,קניון הגבעה

המהלך גם ילווה בפיתוח של 4 פיתות ייחודיות, בטעמים משתנים, בשיתוף מאפיית אנג’ל, להשלמת המנות הקונספטואליות. בין מנות הפלאפל החדשות:

פלאפל תאילנדי – פיתה עם גראם מסאלה, סלט פלפלים עם ג’ינג’ר, בוטנים, גפרורי שקדים סויה וסילאן, טופו מוקפץ, ויניגרט קארי ירוק כוסברה וריחן.

 מחיר מנה: 26₪