Site icon מקומונט גבעת שמואל

“פסטינוער” של מועדון אילנוער התקיים בגבעת שמואל

השבוע התקיים ה”פסטינוער” של מועדון אילנוער מגבעת שמואל בנושא “עשורים”. שנות ה-70 לקחו את המקום הראשון.

זוהי כבר מסורת מוכרת במועדון אילנוער בגבעת שמואל עם תחרות ה”פסטינוער”. במוצ”ש האחרון (3.2) נאספו כלל חברי המועדון והוריהם באולם הספורט של בי”ס מנחם בגין והחלו בתחרות הקשורה בנושא “עשורים” והשכבות השונות חיברו שירים וריקודים לפי השירים שהיו פופולאריים בעשורים השונים של המדינה.

פסטינוער של אילנוער בנושא עשורים. תמונה: דוברות עיריית גבעת שמואל

במהלך החודש האחרון החניכים היו במועדון, למדו על העשורים השונים, הכינו את התלבושות, לקחו חלק בחיבור המילים והתנועות של ההופעות השונות ובעיקר נהנו.

בערב ההופעות עלו החניכים הנרגשים לבמה, רקדו ובעיקר עשו שמח.

אילן גת, מנהל המועדון, ציין בדבריו במהלך הערב את התהליך החינוכי והמושקע שעברו החניכים: “ההירתמות של כלל החניכים יחד עם צוותי ההדרכה, המוטיבציה של כולם להכין את התלבושות הכי טובות, היה משמח ומחבר. ראינו את הניצוץ בעיניים של כולם וזה יצר ערך של גיבוש והתחברות”.

וכמו בכל פסטיבל, יש גם זוכים. השנה הוחלט שהניקוד יהיה מורכב לא רק מהמופע עצמו אלא בעיקר ממעורבות החניכים בחודש שלפני המופע. 65% מהציון ניתן להכנות שלפני שהסתכמו בחודש עבודה מאומץ, ו-35% מהציון ניתן ע”י שופטים שהם בוגרי המועדון והקהל שהצביע באמצעות אפליקציה. ובסוף הערב, אחרי מתח לא קל עבור החניכים, הודיעו על הזוכים: במקום הראשון: שכבת ח’ עם שנות ה-70, במקום השני: שכבת ז’ עם שנות ה-80 ובמקום השלישי: שכבת ה’ עם שנות ה-2000.