Site icon מקומונט גבעת שמואל

פעילויות מומלצות לילדים שכדאי להכיר

אין ספק שעולם הצגות הילדים ספג מהלומה קשה עקב משבר הקורונה וכל ההצגות, פעילויות, אטרקציות וכו’ נאלצו לעצור כולם ולהמתין עד לאישור המיוחל ממשרד הבריאות שיאשר הופעות והצגות לילדים.

עתה, לאחר שמבצע החיסונים התברר בהצלחה גדולה ועולם התרבות חזר לשיגרה, גם הפעילויות הרבות הילדים חוזרות לאט לאט לפעול ומציעות מגוון גדול של היצע להורים ולילדים שחיכו לכך זמן רב כל כך. אז אילו אפשרויות עומדות בפנינו? הנה כמה המלצות:

הצגות ילדים

הצגות ילדים היו מאז ומתמיד אחת הפעילויות המומלצות ביותר עבור ההורים והילדים. מדובר על שילוב בין משהו חינוכי וערכי שמציע ערך מוסף לילדים לצד בידור והנאה שנועדו להעביר את הזמן של הילדים בכיף.

בישראל קיימות אופציות רבות של הצגות ילדים מכל הסוגים ולכל הגילאים. ניתן למצוא הצגות של בתי התיאטרון הגדולים כמו הבימה או הקאמרי שמציעים בדרך כלל בחופשת הקיץ, הצגות מיוחדות לילדים. ישנו גם את תיאטרון אורנה פורת המתמחה בהצגות ילדים ומציע מגוון עצום של תכנים לכל הגילאים.

ג’ימבורי ואטרקציות

אם הצגת ילדים, היא לא מה שחיפשתם, אפשר למצוא משהו יותר “הפעלתי” שמתאים יותר לילדים אנרגטיים שקשה להם לשבת לאורך זמן. תוכלו למצוא מבחר גדול מאוד בישראל של פארקי שעשועים שונים ומגוונים המתאימים לילדים בכל הגילאים.

למשל, תוכלו תמיד לבקר בסופרלנד או בלונה פארק הנחשבים לפארקים הגדולים בישראל, אפשר גם למצוא פארקים קטנים יותר הפזורים בערים רבות ברחבי הארץ. בקיץ החם, אפשר גם לקפוץ לאחד מפארקי המים בישראל כמו מימדיון, ימית 2000, שפיים ואחרים.

בשנים האחרונות, נפתחו אטרקציות חדשניות יותר שהפכו לפופולריות מאוד עבור הילדים. כך למשל תוכלו למצוא מתחמי פעילות כמו איי ג’אמפ, נינג’ה ישראל לילדים ועוד מגוון רבח של הפעלות פרטיות ברחבי הארץ.

מופעי ילדים

אפשרות נוספת ומומלצת ביותר שתוכל להעביר את הזמן שלכם ושל הילדים בכיף, היא לצפות באחד מהמופעים של כוכבי הילדים הידועים. כך למשל תוכלו למצוא הופעות של מיקי כוכבת הילדים או הופעות של יובל המבולבל, רינת גבאי, מני ממטרה ועוד אמנים רבים.

ים ובריכה

לא חייבים תמיד לנסות ולהמציא את הגלגל. לפעמים, הדברים הפשוטים, הם הכי כיפיים ומהנים. תמיד אפשר לקפוץ לים או לבריכה עם הילדים וליהנות מיום שלם של בילוי משוחרר מבלי להסתבך עם הזמנת כרטיסים וכד’. מרבית החופים ברחבי הארץ הם חינמיים לחלוטין וכך אפשר להעביר יום שלם בכיף מבלי לבזבז הרבה כסף.

לסיכום, כפי שראיתם, ישנן לא מעט אפשרויות להעביר את הזמן בבילוי משפחתי. הצגות ילדים, פארקי שעשועים, מופעים ופעילויות שונות. כל מה שנשאר לכם הוא רק לבחור את הפעילות שמתאימה לכם ופשוט ליהנות.