Site icon מקומונט גבעת שמואל

פעילויות סאמר סקול ספרד – חוויית קיץ בלתי נשכחת במדריד

כדורגל, ריקודי פלמנקו, טאפאס ועוד הפתעות מחכות למשתתפי סאמר סקול בספרד. מדריד, בירת ספרד, מהווה יעד אטרקטיבי למי שרוצה ללמוד את השפה הספרדית המתנגנת, שאגב, נחשבת לשלישית בתפוצתה בעולם.

לרוב מחנות קיץ סאמר סקול מתקיימים בארצות דוברות אנגלית, דוגמת אנגליה או ארה”ב, אבל סאמר סקול ספרד משלב בין שני העולמות ומאפשר למשתתפים לבחור בין אם ללמוד ספרדית או אנגלית במדריד. בירת ספרד נחשבת ליעד מבוקש: זוהי עיר תוססת בעלת שיק קוסמופוליטי, עשירה במוזיאונים, רחובות מדליקים, סצנת בילויים שוקקת, חוויות תרבותיות, מרכזי קניות ענקיים כמו הפרימרק שמתפרש על פני מספר קומות, פארקים ירוקים ועוד מגוון אטרקציות.

(צילום: באדיבות אתר pixabay)

סאמר סקול מדריד מתארח באוניברסיטת “פרנסיסקו דה ויטוריה”, שנחשבת לפנינה אמתית, שופעת כרי דשא, כוללת חדרים נעימים, מתקני ספורט ופנאי בסטנדרטים הגבוהים ביותר והכל באווירה אנרגטית במיוחד. ביום הראשון למחנה, מסווגים המשתתפים לפי רמת שליטתם בשפה ונהנים בימים הבאים מלימודים יצירתיים, ממפגש עם חברים מכל העולם ומתוכנית טיולים ופעילויות המחברת בין התרבות הספרדית לאקשן של מדריד.

חוויות ספורטיבית
מדריד היא בירת כדורגל אירופאית ובמסגרת סאמר סקול ספרד, יבקרו המשתתפים באצטדיון הכדורגל הרשמי של ריאל מדריד – סנטיאגו ברנבאו. זהו אצטדיון עצום שיכול להכיל יותר מ-80 אלף צופים והביקור בו הוא חוויה מעניינת. כמו כן, נהנים המשתתפים מפעילויות ספורטיביות במסגרת הקמפוס עצמו במגרשי טניס, כדורעף על החול וכמובן, כדורגל.

פארק שעשועים
אחד מפארקי השעשועים הגדולים באירופה, פארק וורנר בראדרס מדריד, ממוקם במדריד ומהווה סיבה לחגיגה לחובבי ההרפתקאות. בפארק מבחר מסחרר של רכבות הרים כולל רכבת הרים נטולת קרוניות, מסע במים עם דמויות לוני טונס האהובות, תיאטרון מהסרטים, שדרת הוליווד קסומה, מופעי רחוב בכיכובם של גיבורי על ועוד.

טיולים מחוץ למדריד
הסביבה הציורית והכפרית מחוץ למדריד מציגה שפע של מסלולי טיול. משתתפי סאמר סקול מדריד יוכלו ליהנות מטיולים חלומיים בטולדו וסלמנקה. טולדו היא עיר ששמרה על צביון עתיק והיא מחוברת מאוד לשורשים היהודיים ונחשבת גם כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו ובה מבצר ענק וחנויות שמתמחות במרציפן האהוב של ספרד. סלמנקה מכונה “עיר הזהב” משובצת מבנים מיוחדים כמו בית הצדפות הייחודי, מנזר בו מוכרים ממתקים נהדרים ועוד.

קניות, גנים בוטנים ומקומות נוספים ששווים ביקור
מדריד היא עיר ללא הפסקה. מהבחינה הגסטרונומית, היא מציעה מנות טאפאס טעימות במסעדות ומי שמחפש קניות, יוכל ליהנות מזמן חופשי ברחוב הקניות האופנתי גראן ויה העמוס בחנויות כלבו עצומות ובנציגויות של המותגים הספרדים כמו זארה, מנגו ועוד. יש במדריד גם גנים בוטניים פסטורליים עם צמחייה עשירה ופרחים ססגוניים, פארק רטירו בו ניתן גם לשוט באגם ומוזיאונים נחשבים כמו הפראדו, שהוא מוזיאון ענק עם יצירות מופת. למשתתפים מחכים גם ערבי פלמנקו קצביים לפי מיטב המסורת הספרדית.

משתתפי סאמר סקול מדריד ייהנו מחוויה משולבת בין ספורט, אומנות, יצירה, ערבי דיסקו, הכרות עם התרבות, השפה והכל תוך כדי טיולים והנאות בעיר ומחוצה לה.

לחצו כאן למעבר לאתר סאמר סקול