Site icon מקומונט גבעת שמואל

פעילות לקיץ לילדי גבעת שמואל

שזירת פרחים בקניון הגבעה. צילום: כתב מקומונט גב"ש

הקיץ כבר כאן, ואיתו החופש הגדול – כמעט 60 ימים של “חופש” בלתי נגמר. ניסינו לעזור לכם עם כמה רעיונות לבילוי בחופש

מי שהיה הראשון לתכנן את לוח השנה במערכות החינוך ודאי חשב על כך שבחודשי יולי-אוגוסט המהבילים, לא יוכלו תלמידי בתי הספר להתרכז בשיעורי המתמטיקה, האנגלית והמדעים, אך מאז הרבה אגלי זיעה נטפו ממצחינו וכיתות ממוזגות הן סטנדרט בכל עיר שמכבדת את עצמה (ובוודאי בעיר כמו גבעת שמואל, זוכת המקום הראשון בדירוג בתי הספר בארץ).

אז מה קרה? אנחנו, ההורים נשארנו עם הבעיה…

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

הילדים איתנו כל היום ולרובנו אין את הזמן או היכולת לבלות עם ילדינו במשך כמעט 60 יום רצופים. אז מה עושים? מקומונט גבעת שמואל נותן לכם מספר עצות לבילוי נעים עם הילדים:

מוזיאון הילדים בחולון

מוזיאון הילדים בחולון כבר מזמן הפך לנקודת חובה בבילוי המשפחתי עם ילדים בכל הגילאים. המוזיאון מציג מספר תערוכות ואטרקציות ובינהן, בעקבות הפרפרים, מסלול המציג בפני הילדים באמצעות מחזור חיי הפרפר, משפחות שונות של בעלי חיים תוך בחינת המושגים דומה ושונה. תערוכה מיוחדת על להקת הביטלס ועוד

להצטנן במזגן של הטבע

אם הילדים שלכם קצת יותר פעלתניים ומלאי מרץ, ובכל זאת הקיץ הוא גם זמן קצת לשזוף את עורם תחת השמש (באחריות!) אז אנחנו ממליצים לכם לצאת לטייל בארץ ישראל. בעונת הקיץ מסלולי הגליל העליון והגולן מומלצים במיוחד – ומעל כולם, מומלץ לכם לקחת את ילדיכם לנחל החצבני, המוכר גם כנחל שניר. במסלול הנחל חבויות לגונות לשחייה, צמחיית נחלים ירוקה ואפילו מסעדת דגים על הדרך. את הטיול אפשר לשלב בנסיעה חד-יומית וגם בטיול של יומיים שלושה עם לינה באחד ממאות הצימרים בגולן או בגליל.

קרוב לבית – קרוב ללב

לאילו שמאותגרי זמן ובעיקר אנרגיה – אנחנו יכולים להציע את הפתרון האולטימטיבי – בילוי בקניון! לא צריך להרחיק נסוע אל מרכזים מסחריים מחוץ לעיר, יש לנו כאן, מתחת לבית, את קניון עופר הגבעה מרכז קניות נפלא ומגוון בו אפשר לבלות מספר שעות עם הילדים ואף לשלוח את הילדים הגדולים יותר לקנות וליהנות בו גם ללא ליווי ההורים, כך שיישאר לכם גם קצת זמן לבד בבית… לנוח מהחופש.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל