Site icon מקומונט גבעת שמואל

פפירוס מסבירים: כך תפנקו את העובדים במתנת חג מרשימה

החגים קרבים בצעדי ענק וקשה להאמין שחלפה שנה נוספת. בבתי עסק רבים נערכים לקראת החג ומעוניינים להעניק שי איכותי לעובדים.

בחירה של השי המתאים ביותר לעובדים

יש מקומות עבודה שבהם מועסקים עובדים בודדים ומקומות עבודה אחרים שבהם עובדים מאות ואף אלפי עובדים. באופן טבעי מדובר בגילאים שונים של עובדים ולכן ההנהלה מעוניינת להעניק שי שיהיה אהוב על כולם.

מחברות ממותגות לעובדים

אחת האופציות המוצלחות ביותר לחגים היא חלוקה של מחברות ממותגות לעובדים. מדובר במחברות שעליהן מתנוסס הלוגו המוכר של החברה. קיימות אופציות רבות של סוגי מחברות וכל אחת מהן היא פתרון מצוין עבור העובדים וכך תהיה להם תמיד מחברת איכותית בהישג יד, לצורך רישומים שונים במהלך יום העבודה.

יש מחברות בגודל 5 A בכריכת PU המעולה, שהן נוחות מאד לכתיבה וכוללות תפס גומי עבור העט וסימניה לנוחות מקסימלית, או מחברות ספירלה בעלות כריכה קשה שהן תמיד נדרשות, מחברות בכריכה רכה, מחברות בעלות כריכה דמוית עור שהיא מרשימה ביותר בנראותה וכוללת גם תא חיצוני לעט.

מחברות קטנות בגודל של פנקס, הן צורך אקוטי ברכב. כאשר הנהג צריך לרשום משהו חשוב כשהוא נמצא בחניה, מאד נוח שיש לו מחברת קטנה בכריכה קשה שכוללת גם כלי עזר חשובים כמו דבקיות צבעוניות ועט לנוחות מקסימלית שלו.

תמונה: יח”צ

אריזות של שי לחג לעובדים

חברת פפירוס הוותיקה מציעה שלל אופציות של מארזים לחג הכוללים בקבוקי יין, קורונה ומשקאות נוספים, אריזות של דבש בגדלים שונים, פיצוחים ודברי מתיקה שמתאימים לשנה מתוקה. אפשר לשלב באריזות הללו פריטים ממותגים הנושאים את הלוגו של החברה כמו תיק איכותי, בקבוקים ממותגים, לוחות שנה וסוגים שונים של מחברות ממותגות לעובדים.

אין ספק שאחת מהאופציות הרבות של סלי השי של פפירוס, תהיה המתאימה ביותר עבור העובדים בכל עסק. הם ייהנו מהציוד ובני המשפחה ייהנו מהתוספות המסקרנות של מוצרים בטיב מעולה שימתיקו להם את כל החגים הבאים עלינו לטובה.

קטלוג של מוצרים איכותיים

ללקוחות נותר רק להציץ בקטלוג, לראות את ההיצע הגדול ולקבל החלטה איזה מארז לרכוש, כמה יחידות ובאיזה מועד תרצו לקבל את האספקה למשרד שלכם. הצוותים המסורים של החברה יעשו כל שניתן כדי לייצר את כל המחברות הממותגות בזמן ולספק את המשלוח במועד שנקבע, כדי שכל העובדים יקבלו את השי כמה ימים לפני החג.