Site icon מקומונט גבעת שמואל

פריימריז הציונות הדתית: מיכל וולדיגר נאבקת על מקום ריאלי ברשימה

מיכל וולדיגר. צילום: דוברות הציונות הדתית

הבוקר נפתחו הבחירות המקדימות לקביעת רשימת מועמדי מפלגת הבית היהודי לכנסת ה-25 ובין המתמודדים נמצאת גם אחת משלנו – חברת מועצת העיר לשעבר, חברת הכנסת מיכל וולדיגר, שנאבקת על מקום ריאלי שיגוון את הרשימה ב”צבעים אחרים”. מחקרים שנעשו מצביעים כי רשימה חד מימדית של הציונות הדתית, ללא ח”כ מיכל וולדיגר, עלולה לעלות למפלגה בשני מנדטים ואף יותר.

תושבי גבעת שמואל מתגייסים להצלחתה של תושבת העיר ח”כ מיכל וולדיגר והחל משעות הבוקר מצביעים בהמוניהם לחברת הכנסת והפעילה החברתית המוכרת לרובם באופן אישי מעשייתה הברוכה בעיר ובכלל.

ח”כ וולדיגר ידועה בעיקר בפעילותה החברתית, חוצת המפלגות והמחלוקות בכנסת, כשקידמה במהלך בכנסת היוצאת שלל חוקים ותקנות לטובתם של תשושי הנפש, הלוקים בתחלואה כפולה, משפחות עם צרכים מיוחדים ועוד. וולדיגר נחשבת לקונצנזוס בקרב מתפקדי הבית היהודי וסקרים כאלו ואחרים אף צופים ששילובה של וולדיגר יחזק את כוחה של מפלגת הציונות הדתית בשני מנדטים לאור הגיוון המתבקש בשילובה של אישה, תושבת המרכז, ברשימת המפלגה.

בציוץ שפרסמה הבוקר ח”כ וולדיגר, כתבה: “בוקר מרגש. היום בוחרים נבחרת מנצחת – נבחרת חברתית והישגית, שתפעל למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. יחד נחזק את המפלגה, ונביא להקמת ממשלת ימין לאומית וחזקה. בעז”ה נעשה ונצליח!”