Site icon מקומונט גבעת שמואל

פרסום בפייסבוק – האם זה עובד?

בימינו אין כמעט אדם בישראל שלא שמע על פייסבוק. לרבים מאתנו יש חשבונות פעילות ואנו דואגים לעדכן את הפיד. אך הפייסבוק הוא הרבה מעבר לכך. עבור המשתמש הממוצע זו אמנם הרשת החברתית המאפשרת לו לצלם את ארוחת הבוקר שלו ולשלוח לחברים, אך עבור בעלי עסקים לא מעטים זוהי פלטפורמת פרסום לכל דבר ועניין. אז כן, פרסום בפייספוק באמת עובד. רק צריך לדעת לפרסם נכון.

מה צריך להביא בחשבון כאשר מפרסמים בפייסבוק?

מפרסמים בפייסבוק? רגע לפני שאתם מכינים את הפוסט הבא שלכם, אלא כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:

עוקבים אחר הפרסום

אחד היתרונות הבולטים יותר של פרסום בפייסבוק הוא היכולת לעקוב אחר תוצאות הפרסום ולבחון מה עובד ומה לא. כך שניתן יהיה לבצע את כל הפעולות הנדרשות על מנת שפרסום בפייסבוק אכן יעבוד. ניתן לבדוק נתונים כמו איזה אחוז מהגולשים הקליקו על המודעה או כמה מהם נחשפו למודעה. בהתאם לכך, ניתן לראות אילו פוסטים אהובים על גולשים ומאילו פוסטים הם נוטים להתעלם.

אוספים את הפניות

בהנחה שבניתם עמוד עסקי טוב, שילמתם למודעות ממומנות ואתם עוקבים אחר מהלך העניינים, אתם יכולים כעת להתחיל לאסוף את הפניות. דאגו לכך שלגולשים שלכם יש כתובת לפנות אליה: מספר טלפון המוביל לנציג שירות שעונה באופן מידי וכתובת אימייל תקינה. נוסף על כך, אל תשכחו שהגולשים אוהבים להשאיר הודעות בעמוד העסקי עצמו. כך שאתם צריכים להיות ערוכים למענה.