Site icon מקומונט גבעת שמואל

פרסום ראשון | אחרי התקציב: חברת מועצת העיר נדבקה בקורונה

אחרי שבשבוע שעבר הצביעה בעד תקציב עיריית גבעת שמואל לשנת 2022 יצאה חברת מועצת העיר מיכל נתנאל לסופשבוע רגוע עם בני משפחתה בחו”ל וכשחזרה לארץ הופתעה לגלות כי היא נמצאה חיובית לקורונה בבדיקה השניה שערכה לאחר צאתה משדה התעופה.

מיכל נתנאל היא יו”ר הועדה לקידום מעמד האישה בגבעת שמואל ושל ועדות נוספות בעירייה וחברת מועצת העיר בשמונה השנים האחרונות בסיעת ‘חופש לעתיד’. בשבוע שעבר, לאחר שסיימה את ההצבעות על אישור תקציב העירייה התפנתה נתנאל, העושה את תפקידה במועצה בהתנדבות, לצאת לחופשה שקטה עם המשפחה בחו”ל.

מיכל נתנאל. צילום: פרטי

כשחזרה לארץ נבדקה בשדה התעופה בבדיקה מהירה ונמצאה שלילית, אך לאחר שקיבלה את תוצאות הבדיקה השניה התאכזבה לגלות – התוצאה היתה חיובית ומיכל, שנמצאה ה”חיובית” היחידה במשפחתה, נאלצה להיכנס לבידוד עד להחלמה מלאה.

מיכל נתנאל הגיבה לפרסום ומסרה למקומונט גבעת שמואל: “האמת שזה מאוד מפתיע. דווקא בגלל התחלואה שעולה והאומיקרון, גם בחו”ל נשמרתי כל הזמן עם מסיכה ואני גם מחוסנת 3 פעמים ובכל זאת זה תפס אותי. זה רק מחדד לכולנו עד כמה צריך להיזהר ולהישמר – רק ככה נוכל למנוע התפרצות מחודשת ותחילתו של גל קורונה נוסף”

מקומונט גבעת שמואל שולח למיכל רפואה שלמה והחלמה מהירה!