Site icon מקומונט גבעת שמואל

פרס מופת הגבעה יוענק לרבנית ד”ר שרה דרוקמן

בקתדרה של גבעת שמואל החליטו להעניק את פרס מופת הגבעה לרבנית ד”ר שרה דרוקמן רעייתו של ראש ישיבות בני עקיבא וזקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן  על פועלה למען אוכלוסיות מוחלשות. הטקס ייערך ב26.07.

הרבנית ד”ר שרה דרוקמן רעייתו של הרב חיים דרוקמן תקבל את פרס מופת הגבעה מטעם הקתדרה העירונית בטקס שיתקיים ביום רביעי ה26.07 בשעה 20:00 בבית הכנסת אהבת ישראל.

הרבנית ד”ר דרוקמן בת 85 תושבת מרכז שפירא נולדה בירושלים לחוקר הקפות, פרופ’ יעקב נחום אפשטיין, התגייסה לנח”ל במסגרת גרעין של בני עקיבא ולמדה רפואה באוניברסיטה העברית.את בעלה הכירה במסגרת הפעילות בבני עקיבא לשניים תשעה ילדים כולל ילדה מאומצת עם תסמונת דאון והרבנית פעילה בתחומי חסד רבים.

עיריית גבעת שמואל.צילום כתב מקומונט גבש

בנימוקים לקבלת הפרס נכתב:”הרבנית הפכה את ביתה מנחלת היחיד לנחלה לרבים, בהכנסת אורחים, במשען לנזקקים במאור התורה ובקירוב רחוקים המבקשים את הנשמה.כרופאה, העניקה מחכמתה ומטוב ליבה וזכתה לנחם ולסייע בהחלמת חולי ישראל משך שני דורות. בימים טרופים, בהם ספגו המגורשים מגוש קטיף פגיעות מאויבים מציקים, ואף סבלו עלבון וחוסר אונים מאחים,  הייתה הרבנית ‘צור צוק איתן’ להם, לחזקם בגוף, ברוח ובנפש.מופת את לנו, הרבנית, בהקמת משפחה גדולה, ובאימוץ כוחו של רבנו, העומס על ליבו כבר שישים שנה אתכנסת ישראל, וכל פועלך בצניעות ובחכמה יתרה.מופת את לנו בהדריכך אותנו בדרך הגאולה, באמונה”.