Site icon מקומונט גבעת שמואל

פתיחת השנה ב”בית על הגבעה”

קולות של שירה אדירה, מחיאות כפיים, וריקודים קיבלו את פני הבאים לטקס המסורתי של הרמת כוסית וארוחת חג חגיגית לכבוד השנה החדשה ב”בית על הגבעה” (מרכז יום לקשיש) בגבעת שמואל. החברים הנרגשים היו ישובים סביב שולחנות ערוכים, באולם הגדול והיפה במבנה המרכז המחודש

את האירוע פתחה זהבה רונס, מנהלת המרכז. בדבריה התמקדה הגב’ רונה באומרה תודה לכל אותם אנשים נהדרים שתורמים לאיכות החיים של החברים המבקרים בבית על הגבעה. “לראש העיר על היחס החם, האיכפתיות, האוזן הקשבת והרגישות לצרכים של חברי המרכז לכל עובדי העירייה, לצוות המרכז, ולמתנדבים, למועצה הדתית, וכמובן לחברי המרכז. אמירת התודה לכל האנשים היקרים האלה משקפת את מגוון הפעילויות והעשייה העשירה המתקיימת במקום. המקום חי ובועט, דינמי ומחבק”.

ראש העיר, זמיר בן ארי: אתם אלה שהנחתם את היסודות למדינה לעיר שלנו – גבעת שמואל. אתם הבסיס האיתן שלנו. העירייה מעניקה לגמלאים שירותים מקצועיים ואיכותיים בכל תחומי החיים – מבריאות ומרווחה ועד לפעילויות חברתיות, פנאי ותרבות. כמידי שנה אני שמח להיות כאן אתכם היום, ולראות אתכם שמחים ומקבלים את פני השנה החדשה. אני רוצה לברך את כל הצוות בראשותה של הגב’ רונס שעושים עבודה מסורה כדי שיהיה לכם טוב. שתזכו לשנים רבות, טובות, ברוכות ובריאות”.

הרב אלעזר אלבז שליט”א הרב המקומי: “יש לי זכות גדלה לבוא לפה פעמים בשנה (ראש השנה ופסח) לברך אתכם. אני מצפה מידי שנה לבוא הנה למרכז ולברך אתכם ולקבל כח מכם. לראות את התקווה והשמחה”.

אלי חלבי, חבר ועד חברי מרכז יום לקשיש מסר את הערכתו ותודתו לזהבה וכל צוות המרכז והמתנדבים על השרות והנאמנות. חסרים עוד 23 חברים כדי שנהיה 100. אני מבקש מכל החברים שיביאו למרכז את החברים שלהם בשיטת “חבר מביא חבר”.

בתום הברכות, החל החלק האומנותי שכלל את הופעתו של ינון חסון. משה ברון הסביר על מנהגי החג ובסיום הוגשה ארוחה חגיגית של טרום ראש השנה.