Site icon מקומונט גבעת שמואל

פתיחת עסק בקלות אל מול רשויות המס

צילום: PIXABAY

פתיחת חברה בע”מ היא קלה מאוד, במיוחד אם אתם עסק מורשה. בקצרה, ניתן לתאר את כל התהליך כך: גשו למשרדי המע”מ ומס הכנסה, מלאו את הטופס קבלו עליו חותמת של הפקיד, וזהו, התיק פתוח, ואתם בעלי עסק. אבל לאחר פתיחת חברה בע”מ, ההתנהלות אל מול רשויות המס והמע”מ הופכת לפחות קלה, ורבים מבעלי עסקים חוששים לנהל את העסק באופן עצמאי אל מול הגופים, למרות שזה בהחלט אפשרי. בעלי עסקים רבים פונים לשירותי משרד רואי חשבון ומשלמים מאות ואלפי שקלים כדי לקבל ייעוץ מקצועי, ניהול הניירת והגשת כל הדוחות, אך חשוב להבין כי כיום עם התפתחות הטכנולוגיה ניתן לעשות את כל התהליכים הללו באופן עצמאי בעזרת מערכת ממוחשבת וקלה ביותר לניהול של חברת  YPAY .

מה זה תהליך הסליקה לעסק?

בהגדרה, סליקה לעסקים היא למעשה תהליך של העברת תשלום בין קונה לספק, בין אם במזומן, בצ’קים, בכרטיס אשראי או בכל אמצעי תשלום אחר. סליקה עשויה להתרחש בעת ביצוע רכישה או כתשלום עבור כל שירות שניתן ללקוח. רבים מבעלי העסקים הקטנים עדיין לא סולקים כרטיסי אשראי ועובדים רק במזומן, אולי מתוך רצון לא לשנות כלום, אבל בעיקר בגלל שרובם לא ממש מבינים מהי סליקה או מתוך מחשבה כי השירות הזה הוא יקר. אם אתם עוסק פטור או עסק מורשה קטן המעוניין לחסוך בהוצאות סביר להניח כי אתם מחפשים פתרונות סליקה לעסקים שיהיו משתלמות עבורכם. פתרונות אלו ניתן למצוא כיום בעזרת שירותי סליקה המוצאים לכם בעזרת מערכת ניהול אינטרנטית, במחירים משתלמים, ומענה מלא לצורכי העסק שלכם.

אז מה משתלם יותר עוסק פטור או עסק מורשה?

אם אתם לקראת פתיחת עוסק פטור אתם צריכים לוודא כי העסק שלכם יעמוד בתנאים המוגדרים עבור עוסק פטור, וכי לא תחרגו בתשלומים למס הכנסה. במידה ואתם לא בטוחים האם עליכם לפתוח עסק מורשה או כי פתיחת עוסק פטור מתאימה לכם יותר, זה הזמן להתייעץ עם מומחים. אבל כיום ליווי מקצועי לא חייב לעלות לכם הרבה, וגם לא צריך לגבות ממכם זמן רב והפסד ימי עבודה. כיום אתם תוכלו להתייעץ ולקבל ליווי מקצועי בקלות באופן מקוון עם השירותים המוצאים על ידי חברת  YPAY  המאפשרים לכם ליווי מקצועי בעת פתיחת עסק מול רשויות המס והמע”מ, מערכת ניהול עסקית מתקדמת וקלה לשימוש. אז אם אתם מחפשים לנהל את העסק שלכם בלחיצת כפתור, אך עדיין לא להרגיש שאתם מנהלים את העסק ללא הכוונה מקצועית צרו קשר על חברת  YPAY  במייל service@ypay.co.il.