Site icon מקומונט גבעת שמואל

פתרונות הצללה מתקדמים לבית ולגינה

השמש הישראלית החזקה מחייבת שימוש בהצללה כמעט בכל מקום פתוח.

במשך שנים נוצרו ופותחו מגוון רחב של פתרונות הצללה לבתים ולחללי הגינה והיו חלק בלתי נפרד מתהליך התפתחות האדריכלות והעיצוב החיצוני.

קיימים בשוק מגוון רחב של פתרונות הצללה לבית ולגינה החל מפרגולות, זכוכיות מתקפלות, רשתות הצללה ועד סגירת מרפסות משוכללות ויוקרתיות.

צילום: CANVA

פתרונות הצללה- בשביל מה?

פתרונות הצללה הם פתרון יעיל לאנשים שרוצים להנות מהחלל החיצוני של הבית תוך שמירה על פרטיות, הגנה מפני השמש החמה בקיץ והגשמים בחורף.
הרעיון המרכזי בפתרונות הצללה הוא ליצור מערכת שבה ישנה שליטה בכמות האור שנכנסת לחלל.
עם התפתחות הטכנולוגיה, פתרונות הצללה התפתחו גם הם וכיום קיימים בשוק מוצרי הצללה עם שליטה מרחוק כך הצרכנים יכולים להתאים את ההצלה לפי תנאי מזג האוויר והצרכים האישיים שלהם.

 

פתרונות הצללה מובילים

השוק מלא בפתרונות הצללה מכל הסוגים, המאפשרים התאמה מרבית לצרכי הלקוח.
חברת “צל וילון”, החברה המובילה בארץ לפתרונות הצללה, ממליצה על שני פתרונות עיקריים:

  1. פרגולות חשמליות- פרגולה חשמלית בעלת עיצוב מלוטש המשלבת טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת שליטה מלאה על גג הפרגולה. גג אשר מורכב מרפרפות אלומיניום המאפשרת אטימות חלקית או מלאה בעת הסגירה, ואיסוף לכלוך בעת הסיבוב. בעזרת שינוי הזווית של הרפרפות ניתן לווסט את כמות האוויר והאור שניכנס לפרגולה. בנוסף הפרגולה כוללת תאורת לד מרשימה המוגנת מים המשדרגת את השהייה בפרגולה בשעות הלילה.

 

  1. זכוכית מתקפלת – זכוכית מאפשרת להפוך את האיזור הפתוח לחלל נעים יותר לכל עונות השנה, ויחד עם זאת לשמר את האווירה הפתוחה והנעימה של החוץ. קשה להנות מהמרפסת החשופה כאשר יש גשם חזק, רוח קרה או שמש קופחת אבל באמצעות סגירת המרפסת ע”י זכוכיות מתקפלות, תוכלו להגן על המרפסת מפני גשם, אבק, חרקים ולכלוך. בנוסף תוכלו למזג את המרפסת ולרהט את החלל ולהפוך את המרפסת לחדר נעים ושימושי.

 

מומחים בתחום

חברת “צל וילון” מייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרי קירויי והצללה מתקדמים וחכמים, לשטחי חוץ ופנים, תוך הקפדה על רמת גימור גבוהה ושימוש בחומרים ידידותיים לסביבה.
בין מוצרי ״צל וילון״ תוכלו למצוא מערכות זכוכית מתקדמות לסגירת מרפסות, פרגולות אלומיניום חשמליות, סוככי זרועות חשמליים, פתרונות הצללה עבור סגירת מרפסות שמש וסגירת מרפסת באמצעות סוכך וילון מסך או זכוכיות הזזה למרפסת פנורמיק, וסגירת מרפסת זכוכית.

״בצל וילון״ ניתן למצוא את פתרונות ההצללה המובילים בישראל, תוך שימת דגש על כמה

אלמנטים חשובים:

״צל וילון״ עובדים ומייבאים את המוצרים המובילים בעולם מהחברות המובילות המייצרות פרגולות אלומיניום חשמליות וסוככים לסגירת מרפסות עבור הלקוחות הגדולים במשק האמריקאי והאירופאי.