Site icon מקומונט גבעת שמואל

צבע לשיער ללא אמוניה – מגיע לך שיער בריא

החדשנות בעולם עיצוב השיער מביאה גם בשורות נפלאות לאסתטיקה ובכך, הופכת את נושא המראה החיצוני לעמוק הרבה יותר מפעם. כי כאשר אנחנו מרגישים טוב עם עצמנו גם מבחוץ, אנחנו גם מרגישים טוב עם עצמנו עמוק מבפנים. וזה עובד גם להיפך, ללא שום ספק. צבעי השיער כבר שנים רבות הן אופנה בפני עצמה, גם אצל גברים וגם אצל נשים. הם גורמים לרענון בשיער, מעניקים מראה צעיר יותר ולעיתים מאפשרים לנו לתקן היכן שהטבע קצת פספס. אך כמו בכל מוצר, ישנם כאלו המזיקים, וישנם כאלו שבריאים לנו. צבע שיער ללא אמוניה לחלוטין שייך לקטגוריה הבריאה, למה? מיד תדעו.

צבע לשיער ללא אמוניה – כאן צובעים ללא חשש

כולם יודעים שכשמדובר בבריאות אנחנו חייבים להכיר את כל המוצרים הכי בריאים הקיימים. חשוב שנדע מהי האמוניה ומה תפקידה בכוחותינו. האמוניה בפרט, וכמובן גם צבע לשיער ללא אמוניה בכלל תפקידם להעניק פתיחה של סיב השיערה. הסיבה לכך היא שהצבע יוכל לחדור אל תוך השערה ובכך גם להיספג טוב יותר. פעולת הפתיחה גורמת לאי דהיית הצבע ולשיער מלא חיוניות ומלא ברק.

כמו מוצרי שיער טבעיים כמו שמן מרוקאי לשיער או שמן קוקוס לשיער מסוג זה או אחר המעניקים לשיער את הגמישות והחיוניות הטבעיים. גם צבע לשיער ללא אמוניה מעניק את התכונות הללו. יחד עם זאת, שילוב של שמנים לשיער עם צבע לשיער ללא אמוניה יעניק אפילו פעולה אפקטיבית יותר כי באמוניה ישנן גם תכונות של ייבוש וחימצון.

בבואכם לבחור מעצבי שיער עשו זאת כאשר אתם מבררים היטב על המלצות, חוות דעת וביקורות. אל תהססו לשוחח עם לקוחות עבר, או לקוחות הווה. ולבקש לקבל את כל המידע שאתם זקוקים לו. כמו שאתם מחפשים חוות דעת על מוצר, שירות או בעלי מקצוע בכל תחום גם כאן יש לבחור את הטוב ביותר, והמומחה ביותר. וכמובן עם מוצרים באישור משרד הבריאות. כי הבריאות שלכם היא הכי חשובה לפני הכל.

צבע לשיער ללא אמוניה בשילוב שמנים לשיער

מוצרים נלווים עבור צבע לשיער ללא אמוניה הם כמעט מאסט. שמן ארגן לשיער לדוגמא יעניק לעור הקרקפת ולשיער חיים בריאים יותר. שמפו ללא מלחים שלא יגרום לייבוש השיער, ועוד מוצרים נלווים שאפשר ליהנות מהם, ולתחזק את השיער ואת הצבע שלא ידהה וישאיר את השיער מלא ברק, חיוניות וגמיש.

מוצרי שיער נלווים לטיפולים בשיער כמו החלקה משקמת או צבע לשיער הם לא דבר נדיר. הרשו לעצמכם להתפנק במוצרים איכותיים שיחזקו את הטיפול שאתם עוברים, ותיהנו משיער בריא ואיכותי.

חברת CENT HAIR נוסדה בשנת 2002 והיא רשת החנויות הראשונה בישראל המשווקת באופן ישיר לצרכן מוצרי טיפוח מקצועיים לשיער בריא. ברשת סנטהייר מייחסים חשיבות גדולה להתאמה אישית ונכונה של המוצר לסוג השיער, למצב השיער ולאקלים. עובדי רשת סנטהייר עוברים הכשרה מקצועית ורחבה על מנת שיוכלו לייעץ וללוות את הלקוחות באופן אישי ומקצועי ללא דופי תוך סיוע ללקוחות להתאים באופן אישי את המוצרים המתאימים להם עם דאגה לבריאות השיער והלקוח.