Site icon מקומונט גבעת שמואל

ציוד למטבח המוסדי? הכירו את סטאר פרופשיונל

בין שמדובר במשרד ובין שמדובר במסעדה, הרי שכל עסק ועסק זקוק למגוון של ציוד מתכלה אשר יבטיח את פעילותו השוטפת. החל מכלים חד פעמיים, דרך ציוד ניקיון ועד לכלים סניטריים שונים; חברת סטאר פרופשיונל מלווה את לקוחותיה ונחשבת לאחת מן החברות המובילות בתחום, תוך שהיא מקפידה על אספקה מהירה ושירות לקוחות הזמין לכל לקוח ולקוחה.

אספקת הציוד מתאימה ללקוחות פרטיים, אך עיקר מומחיותה של החברה טמון בשוק המוסדי המבקש להצטייד בציוד האיכותי ביותר ובמחירים הטובים ביותר. בחיפושכם אחר רכישה סיטונאית, סטאר פרופשיונל מביאה עמה ניסיון רב בבניית חבילות המותאמות אישית ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

מגוון מוצרים רחב לבחירה

כלים חד פעמיים, חומרי ניקוי, מוצרי נייר, מתקן למגבות נייר, כוסות וצלחות חד פעמיות ועד למתקני סבון ידיים, ניירות טואלט ועוד; בקטלוג של אתר החברה ניתן למצוא מגוון עשיר ורחב של אפשרויות.

חברת סטאר פרופשיונל חומרי ניקוי וציוד מוסדי מקפידה לייבא ולספק את המוצרים האיכותיים ביותר ומטעמם של המותגים הידועים והמובילים בתחום.

החל מן הרגע שבו ההזמנה בוצעה, צוות החברה ניגש לבנות את החבילה ומוציא את הציוד הנדרש אל חברת השילוח כבר בבוקר שלמחרת. באופן הזה, ותוך הקפדה על חלוקה מדויקת, נהנים הלקוחות ממענה מקיף ושוטף העונה על כל צורך, מצרכי שגרה ועד לצרכי חירום.

שירות לקוחות הזמין לכל שאלה

לרשות לקוחותיה של החברה עומדים אנשי שירות מיומנים הזמינים לכל שאלה והתייעצות.

קרדיט תמונה: FREEPIK

לא אחת, מבקשים הלקוחות לבחון את החבילה הנכונה ביותר עבורם. וודאי שלכל עסק ועסק תתאים חבילה משלו, ועל כך מקפיד צוות סטאר פרופשיונל עם יחס אישי וחם.

לקוחות הנדרשים לציוד באופן מהיר, יכולים ליהנות משירות וזמינות מעכשיו לעכשיו. אין זה מקרי שרבים מן הלקוחות הופכים לקבועים וצועדים יד ביד עם צוות החברה מזה שנים ארוכות. עד כמה ארוכות? הנה כמה נתונים שכדאי להכיר:

החברה קיימת בשוק המוסדי למעלה מעשרים שנים, ומאז ועד היום מלווה משרדים בכל היקף ועד למוסדות וארגונים כגון מוסדות ציבוריים ומוסדות חינוך. 

המערך הלוגיסטי המתקדם שבנתה סטאר פרופשיונל לאורך השנים, מאפשרת לה לספק את שירותיה ללקוחות מכל רחבי הארץ, ממטולה ועד אילת.

ייעוץ אישי

מחפשים חומרי ניקוי? או אולי ציוד לבית קפה? או ציוד למסעדות? הניסיון הרב שצברה החברה לאורך שני עשורים של פעילות שוטפת, מקנים לה את האפשרות להשלים את החתיכה החסרה בפאזל, ולבנות חבילות אישיות תוך הקפדה על ייעוץ מקצועי המבין את צרכי בית העסק.

כלל החבילות מותאמות לצרכי הלקוחות של סטאר פרופשיונל, וזאת מתוך הסתכלות הוליסטית, ובמחירים ללא תחרות.

בחיפושכם אחר ציוד ניקיון, חומרי ניקיון, כלים חד פעמיים ומוצרים משלימים למטבח המוסדי, בקרו בסטאר פרופשיונל ותיהנו מגוון חבילות.