Site icon מקומונט גבעת שמואל

צילום מיוחד לברית מילה בסקיצה אירועים

ברית מילה
צילום: סטאס מוזיקוב צלם/אומן

פנתה אליי משפחה לצורך צילום אירוע ברית המילה עבור הבן שלהם באולם אירועים קטן אך מכיל אירועים בסדר גודל גדול. הגעתי למושב רינתיה שנמצא בין פתח תקווה ליהוד ונדהמתי לגלות אולם אירועים מהודר שנראה כמו גן אירועים, מכיל צמחייה מבחוץ ומעוצב באופן כפרי אך מודרני עם שולחנות עץ חומים וכיסאות בצבע שחור. כבר מהכניסה היה לי ברור שהלוקיישן הוא אדיר לצילומים מלא בצבעים צבעוניים שיקשטו את התמונות ביחד עם הפרחים והצמחים ברקע. אחד הדברים החשובים שאני עושה כשאני מגיע לאירוע זה בודק את המקומות בהם יצאו תמונות יפות עבור המשפחה בעלת השמחה.

חשוב לזכור שאירוע ברית מילה נקבע מהרגע להרגע וקשה לדעת מה יהיה התאריך המדויק לחגיגתו מאחר והכל תלוי בלידה, לאחר הלידה בדיוק אחרי שמונה ימים מבצעים את טקס ברית המילה, האם צריכה להתאושש מבית החולים, התינוק עוד קטן ועדין לפלאש של המצלמה, וכל המשפחה מתרגשת לקראת פגישתם הראשונה עם הפעוט. הטקס מכיל עניין מסורתי עבור העם היהודי ומצווה, ובין היתר הוא הפגישה הראשונית בין הפעוט למשפחה ולכן גם זאת הפעם הראשונה שרואים אותו ויש לתעד את האורחים עם התינוק, במיוחד לאור היותם הראשונים לגלות מהו השם שנתנו לו הוריו.

הברית עצמה היא חלק משמעותי בו הרב מגיע ומקיים את המצווה, והתינוק חווה רגע לא נעים עבורו אבל מצד שני זהו חלק משמעותי לכבודו המשפחה והחברים מתכנסים יחדיו, וזה הרגע בו האבא מברך ונוצר החיבור הראשוני בין האב לבן. במשפחה הספציפית הזו מדובר בילד שני כשיש לו אחות קטנה והיה חשוב גם לתעד אותם יחד כמשפחה אחת מאוחדת. האירוע עצמו היה מלא דמעות של אושר מצד המשפחה, היה אירוע מרגש וכדי להציג אותו כפי שהוא היה חשוב לדעת לקבוע את חבילת הצילום המושלמת

צילום: סטאס מוזיקוב צלם/אומן
צילום: סטאס מוזיקוב צלם/אומן

המשפחה בחרה בחבילת צילום מושקעת ולא זולה שמורכבת מצילומי סטילס וצילום ווידאו שלשם ביצועו היה צורך בצלם נוסף וכלל עריכת היילייט מקוצרת ומקצועית. בגלל שהמשפחה החליטה להשקיע על חבילת הצילום החלטנו לפנק אותם ולהעניק להם במתנה ללא עלות מצגת לברית מילה שהייתה מורכבת מתמונות ההורים, וגללה את הסיפור של ההיריון ואת הולדתו. איך בוחרים נכון חבילת צילום? קובעים לדבר עם הצלם מראש ומוודאים תחילה שיש כימיה, לאחר מכן בוחרים את החבילה שתעניק את כמות התוצרים המקסימלית הרצויה לפי התקציב ולא שוכחים שלא מתפשרים על האיכות מקור.