Site icon מקומונט גבעת שמואל

צילום קווי ביוב ע”י בעל מקצוע

צילום קווי ביוב נדרש בסיטואציות שונות, ולרוב, כאשר יש חשד לבעיות במערכת. כך כאשר יש סתימות, כאשר עולים ריחות רעים, נוצרות הצפות מכיוון בריכות הביוב ועוד. ניתן למצוא שתי שיטות עיקריות לצילום. בשתיהן המצלמה מוחדרת דרך בריכת הביוב על ידי מפעיל חיצוני. “אבי שלצר בע”מ  – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות” עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

קרדיט https://or-batsinor.co.il

צילום קווי ביוב – מהיר ויעיל

צילום קווי ביוב נעשה ביעילות מרבית וללא פגיעה כל שהיא במערכת. למעשה, אין דרך טובה אחרת מאחר וקווי הביוב הינם שקועים בקרקע. מערכת הביוב בנויה מבריכות המחוברות ביניהן בצנרת סגורה בעלת קוטר רחב המאפשר קליטת נוזלי שפכים. המערכת הביתית צרה מזאת הציבורית. תחזוקתה נעשית על ידי בעל הנכס. ניתן למצוא מערכות מבטון או מפלסטיק קשיח. שיטת הצילום הראשונה היא על ידי מצלמת 360. היא מותקנת על רובוט קטן בעל גלגלים. בעת שהוא נוסע היא מסוגלת לצלם את כל היקף הצנרת כולל הקרקעית הדפנות והתקרה. המצלמה האחרת היא מצלמת סיב אופטי. היא מותקנת בקצה הסיב הקשיח המושחל פנימה. טווחי  הצילום מגיעים ל300 מטר.

תהליך העבודה

המפעיל מכניס את המצלמות פנימה והן מתחילות לשלוח תמונות אל מסך המצוי בידו. הן מספקות תמונת מצב לגבי הבעיה הקיימת והדרכים לפתור אותה. אם קיימת סתימה אזי ניתן לשחררה על ידי מוטות ביוב או ביובית. תלוי במורכבותה. אם מגלים שברים, סדקים וכדומה בצנרת, אזי שוקלים אם לבצע תיקון מקומי, שיקום המערכת או החלפתה לחדשה. גם כאן אופי הטיפול תלוי במורכבות הבעיה.

שירות מקצועי

מומלץ לקבל שירות מחברת “אבי שלצר בע”מ  – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות” בעלת השם ההולך לפניה. השירות כולל ייעוץ, ביצוע מקצועי וחלק, תיקונים, חידוש מערכות ועוד. הכול במחירים נוחים ומקובלים. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים לאורך שנים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. ברשות החברה תשתית הכוללת ציוד מתקדם, רכבי שירות וצוותים מיומנים. הם יכולים להגיע לפתרון בעיות דחופות כמו סתימות ביוב במהירות רבה. למידע נוסף היכנסו לאתר או חייגו עוד היום 054-7834565