Site icon מקומונט גבעת שמואל

צ’ילר קירור – פריט חובה לעסקי המזון

כל מי מבינכם, אשר תר אחרי מענה אפקטיבי לקירור, אשר עשוי להתאים היטב אף לקירור של משטחים עצומים, כדאי להבין את המושג – צ’ילר קירור. יש הטועים לחשוב, כי מדובר אודות עוד שם של מותג מתחום המזגנים, אך לאמתו של דבר, אנו דנים בתופעה אחרת לחלוטין. הצ’ילרים ממלאים תפקיד משמעותי בהמון בתי עסק, כמו גם בתעשיות שונות. הצ’ילרים עוזרים בכל ההיבט של תעשיית התרופות, בעיבוד בשר, ואף בתעשייה של המבשלות. הם מסייעים להותיר את כל המכונות הרפואיות בפעולה בצורה עקבית, כאשר המכונות הללו שומרות על החלב קר, עד שמשווקים אותו.

למה צ’ילר קירור כה מומלץ באקלים הישראלי?

האקלים במדינת ישראל, במרבית ימות השנה חם. חם מאוד אפילו. בוודאי כל תחילת קיץ, איך שאתם מתחילים להזיע, במקומות שאפילו לא הייתם מודעים לקיומם עד לאותו הרגע, חש בעצמו את היכולת העצומה של המים, מתוקף היותם מענה אולטימטיבי לקירור. אל תיטעו לרגע, המים הללו לא מסוגלים לצנן רק את גופכם המזיע והזועק לאנחות, והן לא רק את הרדיאטור. הכול מתכתב בהצלחה עם התופעה החדשנית, הלא היא צ’ילר קירור. ובאם אתם תוהים מה הקשר? ובכן, עסקינן אודות כל העניין – הצ’ילר שאמון על קירור המים. פשוט מאוד. חד וחלק.

מה הקשר בין צ’ילר קירור לבין ידידותיות לסביבה?

הידעתם – כי יש קשר הדוק מאוד בין צ’ילר קירור לבין היותכם תורמים באמצעות להיבט של הידידותיות לסביבה? הכיצד? אתם תוהים עכשיו. ובכן, הצ’ילרים עושים שימוש במים, בתור מקדם קירור. וכל זה במקום החלופה שהייתה בעבר, בו עשו שימוש בכימיקלים שרעילים למשתמש ולסביבה. בשל כך, הצ’ילרים נהפכו ליותר בטיחותיים לסביבה, לבני אדם, שהם באים במגע עמם.

צ’ילר קירור – לנהנים מן השקט

עד כמה שיבטיחו לכם, שהמזגן או שהמצנן שאתם קונים הוא הכי שקט שיש, תמיד הם מייצרים מסביבם רעשים. מאידך, צ’ילר קירור פועל בדממה, בשקט מוחלט. הזרימה של המים, דרך מערכת הצ’ילרים לא מסבה לאותה התכווצות או לאותה התרחבות מרעישה, שנשמעת מתוך המזגן שקיים כיום. יש מקומות שהשקט בהם מאוד חשוב. כדוגמת – מוסדות להשכלה, בתי חולים או מרפאות. באם יהיה רעש בהם, הדבר עשוי להיות לרועץ לנוכחים. בשל כך, במקומות כאלו ואחרים, הצ’ילרים מהווים את הפתרון המושלם.

צילום: גוסטבו פרינג
יחידות של קירור מייתרות את הצורך של מקום פתוח

הידעתם, כי יחידות קירור מייתרות, למעשה, את הצורך של מקום פתוח? מדובר אודות תגלית השעה. אותן היחידות נותרות בתוך המבנה, מה שבוודאי הופך אותן לאופטימליות בשביל בתי עסק שאין להן מספק שטח חיצוני.

לכל המעוניין, ייעוץ פרטני

יש הרבה חברות שמציעות לממכר צ’ילר קירור. חלקן איכותיות יותר, וחלקן איכותיות פחות. מה שעוד מבדיל ביניהן הוא התמחור של הצ’ילרים לקירור. נכון, אנו מודעים לעובדה שהמצב הכלכלי של מרבית תושבי מדינת ישראל אינו מזהיר, במיוחד נוכח המגפה האיומה שנכנסה לחיינו בשנה האחרונה, הלא היא הקורונה. הרבה מפוטרים, האבטלה גוהה. אבל יש דברים שממש לא כדאי “להתקמצן” עליהם. ואלו בדיוק הצ’ילרים. בכל זאת, מצוקתכם נגעה ללבנו. והחלטנו לחפש בשבילכם חברה שמוכרת צ’ילרים במחיר השווה לכל נפש. ומה אתם יודעים? מאמצינו נשאו פרי. הכירו את חברת אגריקור. היא גם מוכרת במחירים הגיוניים, והיא גם מדגישה כי עסקינן אודות מענה שיש חיסכון בצדו, מעבר לאפקטיביות שבו. והחיסכון הוא כמובן לטווח הארוך. זאת מערכת שמחייבת רק לעתים רחוקות הזמנה של טכנאי, לשם אחזקה קלה. בקצרה, ניתן לומר בפה מלא, כי ההשקעה הראשונית בהחלט מחזירה את עצמה.