Site icon מקומונט גבעת שמואל

צימרים בדרום הם הדרך הטובה ביותר לקבל אוויר מדבר רומנטי

צימרים בדרום מתאימים לכל הזוגות הרומנטיים שרוצים לראות שקיעת מדבר בלי לשלם הרבה כסף.

צימרים בדרום

מחפשים את הצימרים האיכותיים ביותר בדרום? כאן נמצאים כל הפרטים.

אם בא לכם לשנות קצת אווירה וליהנות ממה שישראל הכי טובה בו, בואו נאמר את האמת, אתם צריכים לנסוע לדרום הארץ. צימרים בדרום מאפשרים לכם גישה למשאב העיקרי של ישראל: ערבות צחיחות של נופים חומים ובראשיתיים, מזג אוויר חם, בעלי חיים מקסימים ובעיקר שקט, בידוד ואווירה שאין כמוה. ישראל נמצאת קרוב מאד לאפריקה, ולמרות שרובנו גרים בשטחים עירוניים – אין סיבה לא ליהנות מהאווירה המדברית שהיא בסופו של דבר כל כך ישראלית.

צימרים בדרום – מה זה

למקרה ואתם לא מחוברים למה שקורה בישראל בשני העשורים האחרונים, רבים הם האנשים שהקימו אתרי תיירות מאולתרים ופרטיים, שמטרתם לארח במחירים זולים את כל בית ישראל. בשנים האחרונות התחום הפך ממוסד יותר, ויש יותר סטנדרט, אבל בהתחלה זה היה “כל איש לעצמו”. יש בזה משהו מקסים, כמו הכנסת אורחים במחיר מועט, משהו יותר אימפרוביזורי, משהו יותר חמים וביתי. לכן יש הרבה מאד צימרים מסוגים שונים שתכף נפרט. במקרה של צימרים בדרום, אתם למעשה מגיעים לאורחנים, חלקם מבודדים מאד, בחצרות או בשטחים של אנשים, ושם אתם מקבלים אווירה מבודדת, שקטה ומדברית של ממש. זה שונה מאד מכל בית מלון או מלונית שאתם מכירים. זה הרבה יותר דומה ללהיות בבית, מאשר להיות באתר תיירות. האווירה בלתי מעונבת, אתם בשקט, לבד, אף אחד לא מפריע לכם ואף אחד לא משרת אתכם. זה מקסים ולכן רבים הם הישראלים שאוהבים סוג כזה של חופשות. אנחנו ממליצים בחום!

שקט, שלווה ורומנטיקה. צילום: pixabay

צימרים בדרום – בעבור מי הם מיועדים

צימרים בדרום מיועדים לשלושה סוגי אוכלוסייה עיקריים, שמרכיבים את רוב הלקוחות של הצימרים הללו. הראשונים הם הזוגות הרומנטיים: זוגות צעירים כמו חיילים או סטודנטים, זוגות צעירים בלי ילדים, זוגות צעירים עם ילדים שמעוניינים להתרחק לכמה ימים מהילדים אבל לא רוצים לנסוע רחוק או לשלם הרבה כסף, זוגות שצריכים זריקת עידוד למערכת היחסים שלהם או שרוצים לחגוג יום נישואין /יום הולדת באווירה מיוחדת, זוגות מבוגרים יותר וגם זוגות דיסקרטיים שאינם נשואים זה לזה, ורוצים להיות במדבר בשקט לכמה ימים בלי שיפריעו להם. השניים הם משפחות קטנות שרוצות לבלות ביחד במדבר. הם לוקחים את הילדים לטיול רגלי, ותחת השינה / עגינה שלהם זה צימרים בדרום. השלישיים, הם קבוצות של חברים שרוצים לחגוג ביחד, באווירה שקטה ומיוחדת, למשל, יום הולדת משותף או מסיבות רווקים / רווקות.

איזה סוגי צימרים בדרום יש

בדרום יש את כל סוגי הצימרים. צימרים בדרום מתחלקים מצימרים שהם כמו בקתה פשוטה, ועד סוויטות של ממש. לרוב הדרום צנוע יותר, קצת “היפי” יותר, ואפשר לבלות בו במשהו שנראה יותר דומה לחופשה בסיני. אם אתם אוהבים מדבר, בוודאי תיהנו מחופשה פשוטה של צימרים בדרום באיכות ארצית, נקייה ומוקפדת, אבל בלי יותר מדי קישוטים ואביזרים. אם אתם מחפשים משהו יוקרתי יותר עם ג’קוזי ובריכה, גם את זה כמובן יש, וזה לא בהכרח הרבה יותר יקר. יש צימרים בממוצע של 500-600 שקל ללילה הכוללים הכול. אז, בגדול אתם בוחרים צימרים בדרום על פי האהבה והסגנון שלכם, והמחיר… נשאר אותו המחיר.

מחפשים צימרים בדרום? הגעתם לאתר הנכון!

צימרים בדרום הם ההתמחות שלנו והקמנו את האתר שלנו כדי לסייע לזוגות, משפחות וחברים לנסוע לבילוי מדברי כל כך ישראלי בקלות. באתר ממשק משתמש ידידותי שמאפשר לכם לסנן על פי תוספות, מחירים ומיקום, ולפנות בקלות לבעלי הצימר כדי לקבל הצעת מחיר. האתר שלנו קל לשימוש, פשוט ומתאים לכל האוכלוסיות בישראל, כך שאם אתם רוצים חופשת צימרים בדרום – נשמח להעמיד לרשותכם את כל הסיוע.