Site icon מקומונט גבעת שמואל

צימרים בצפון – למה זה כדאי?

אם אתם מתכננים את חופשה הבאה שלכם – חשוב שתנסו לשים פעמיכם גם אל צימרים בצפון, בעוד שצפון הארץ היה מאז ומתמיד יעד מועדף לחופשות גם עבור ישראלים, כמו גם עבור תיירים מכל העולם!

הצפון שלנו בו מגוון הרים, עמקים, נחלים ואזורים קסומים: מקנה לרבים חופשה משפחתית או זוגית נפלאה, כאשר בנופש באזור ניתן לטבול במי הכינרת החמימים בהם כיף להשתכשך ולשחות.

בחירת צימרים איכותיים בצפון

בשל הביקוש והנהירה לצפון ישראל בחודשי האביב והקיץ, ישנם כיום מגוון רחב של צימרים, מלונות, בתי הארחה, אכסניות, חניוני לילה ושאר מקומות לינה, בהם אפשר לשהות בעת החופשה.

אבל מדוע כדאי לבחור דווקא בצימר בצפון? הנה כמה סיבות טובות:

רומנטיקה במיטיבה – צימרים הפכו למקום אירוח אהוב על ידי זוגות. הצימר שמספק הפוגה כיפית מחיי היום יום, מאפשר בקתה רומנטית ומבודדת בה יכולים לבלות זוגות אוהבים שרוצים לצאת אל הפסקה כיפית מחיי היום יום.

צילום: pixabay

התנתקות – גם מי שיוצא לחופשה לבד, עם המשפחה או עם קבוצת חברים, יכול ליהנות ממקסימום בידוד בעת החופשה וזאת בבחירת צימרים בצפון באזור מבודד יחסית. עם זאת ולמרות המרחק, בצפון ישנם מגוון מקומות לינה הקרובים לאטרקציות ובתי עסק טובים וזאת למרות היותם מבודדים יחסית מהמרכז.

טיולים ואטרקציות – מי שיבחר בשהייה בתוך צימר בצפון יוכל לצאת אל שלל טיולים ואטרקציות באזור. בגליל העליון, בגליל התחתון המערבי ואזור הגולן – כולם מציעים תצפיות מרהיבות ממסלולי טיול מלאי ירק ונחלים, אפשר להגיע אל מסלולי אופניים, לצאת אל מגוון אטרקציות בכינרת ואף לפקוד את הר חרמון שעדיין מכיל שלג בסוף העונה הקרה.

מחירים מעולים – סיבה נוספת בגינה כדאי לבחור בחופשה בצימר, נוגעת לעלויות נמוכות של סופי שבוע וחופשות בצימרים. התחרות בין מגוון רחב של בתי הארחה ומלונות, כמו גם תחרות בין צימרים: מובילה להוזלת מחירים ובכך מאפשרת לרבים לנפוש בכיף במקומות טובלים בירוק שמספקים רוגע ושקט נפשי.

לסיכום, את החופשה הזוגיות או המשפחתית שלכם כדאי מאד לקיים בצפון הארץ. הנופים המרהיבים, התצפיות בעלי החיים, מסלולי האופניים והאווירה הנעימה – כולם יאפשרו לכם חופשה כיפית ומרגיעה!