Site icon מקומונט גבעת שמואל

צימרים בצפון עם בריכה גם בחורף

כולם יודעים כי התקופה היפה ביותר באזור הצפון זוהי תקופת החורף. אומנם כמות המשקעים בצפון הינה גדולה במיוחד, אך האפשרויות שעומדות לרשות המטיילים כמעט ולא נגמרת. זה הזמן לבחור צימרים בצפון עם בריכה מחוממת אשר יגרמו לכם ליהנות מחופשה חלומית גם כשבחוץ גשום.

במחשבה ראשונה נדמה כי העונה הטובה ביותר לחופש בישראל היא הקיץ, וברוב המקרים זוהי בהחלט המחשבה הנכונה. אך כאשר מדובר על אזור הצפון, לא מעט מטיילים מעדיפים להגיע אליו דווקא בימי החורף. כמות המשקעים הגדולה לא אמורה להרתיע אתכם, שכן בסופו של יום גם בחורף ישנם לא מעט  ימים קרים אך לא גשומים. היתרון הבולט ביותר של אזור הצפון בימי החורף זה הפריחה האדירה שתזכו לראות, ובנוסף הנחלים שזורמים ושוצפים. ללא ספק חוויה שניתן לראות אותה רק בימי החורף בישראל, ומדובר בכמות מצומצם למדיי של ימים. אך ישנם יתרונות נוספים שיוכיחו לכם כי צימרים בצפון עם בריכה בימי החורף זוהי בהחלט הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות בחופשה הקרובה שלכם.

360 צימרים בצפון עם בריכות מפנקות מחוממות ומקורות היכנסו וצפו ברשימה המלאה של אתר צימר טי

סוויטות כחול לבן בדלתון, צילום: ארנולד בר

מדוע לצאת אל צימרים בצפון עם בריכה בחורף?

צימרים עם בריכה זוהי ללא ספק אחת מהבחירות השכיחות ביותר של כל אחד מאיתנו. הרצון למצוא את עצמו נהנים גם מבלי לצאת מגבולות מתחם הצימרים הוא יתרון אדיר שמשתלם מאוד מכל הבחינות. צימרים בצפון עם בריכה אומנם לרוב האנשים נראים לא רלוונטיים בימי החורף, אך מדובר בטרנד רלוונטי במיוחד אשר בימי החורף מקבל קונספט ייחודי. ברוב הצימרים בצפון בונים בריכות מקורות על מנת לאפשר לאורחים ליהנות מהבריכה גם בימי החורף הקרים והגשומים. זוהי ללא ספק חוויה עוצרת נשימה כאשר בחוץ הטמפרטורות צונחות, ואתם נכנסים לבריכה החמימה לטבילה של לילה.

צימר טי מציג מבחר ענק של צימרים בצפון היכנסו והזמינו צימר המועדף עליכם

צימרים בצפון עם בריכה ועוד מגוון רחב של פעילויות!

צימרים בצפון עם בריכה יכולים להיות פתרון נהדר לימי החורף הקרים והגשומים, אך בצפון תוכלו לעשות לא מעט פעילויות גם כאשר בחוץ קר וגשום. אחת מהאטרקציות השכיחות ביותר בימי החורף היא הגעה אל אתר החרמון. ללא ספק חוויה שכל אחד חייב לעשות לפחות פעם אחת בחיים. אתר החרמון הוא האתר הפופולארי ביותר באזור הצפון המאפשר ליהנות משלג וגלישת סקי על מדרונות החרמון. כך שאם יתמזל משלכם והספיק גם לרדת שלג, זוהי ללא ספק חוויה שאתם חייבים לעבור.

בנוסף באזור הצפון תוכלו למצוא לא מעט מסלולי טיולים אשר מיועדים לימי החורף. הנחלים והנהרות של אזור הצפון הם אטרקציה של ממש בימי החורף כאשר הם זורמים ושוצפים ללא כל הבחנה. כל מטייל שמגיע לאזורים הללו בימי החורף מתפעל מהעוצמה של הנחלים הללו, וללא ספק ניתן להשוואת את זה לטיול באירופה.