Site icon מקומונט גבעת שמואל

צימרים בצפת למי שמחפש חופשה מרעננת ואיכותית

הקלף המנצח של חופשת צימרים בצפת הוא הנוף המרהיב הנשקף מכל פינה ומקום כאשר אתם מגיעים לביקור לאחד הערים הוותיקות וחשובות בהיסטוריה של ארץ ישראל. ביקור בגליל העליון בחודשי הקיץ, הוא חוויה שאסור לוותר עליה, במיוחד כשיש מבחר של אתרי אירוח נפלאים העומדים לבחירתכם.

כל הסיבות שבגינן חייבים להזמין חופשת צימרים בצפת

לא שאתם באמת צריכים להסביר למה בחרתם להזמין צימר בצפת בחופשה הבאה שלכם. מספיק אם בודקים באתרי האירוח המציגים צימרים בצפת, עם כל הפאר והנוחות שהם מציעים, כדי להבין שהשנה חייבים להזמין חופשת צפת צימרים לפני שאתרי האירוח מתמלאים בחודשי יולי-אוגוסט עד אפס מקום. אין מקום לטעויות כאשר בוחרים להזמין צימר בצפת לחופשה זוגית, משפחתית או קבוצתית. תיירים המגיעים מכל קצוי תבל כדי לבקר באתרים ההיסטוריים והתיירותיים של צפת אינם טועים. ובל נשכח את גלריות האומנות הפרוסות על פני העיר ומהוות מקור משיכה לציבור הישראלי ולתיירים מכל העולם.

אווירה ייחודית בכל פינה בעיר

צפת. צילום: pixabay

יש דברים שאי אפשר להתקין, לבנות או ליצור באופן מלאכותי. הנופים המרהיבים והפסטוראליים המקיפים את צפת, כבר אלפי שנים, מהווים עדות אילמת לחשיבותה וייחודה של העיר. בזמן שאתם טובלים בבריכה או בג’קוזי, מתנדנדים על הערסל בחצר הפרטית של הצימר שלכם, אתם יכולים לדמיין, את תושבי צפת העתיקה כשהם התבוננו באותם נופים לפני אלפי שנים. נופש צימרים בצפת מאפשר לכם להתחבר לשורשים וליהנות מאוויר צח ונקי ומאווירה שכמעט ולא ניתן למצוא אותה במקומות אחרים בארץ.

צימרים בצפת תמצאו כאן ->

https://www.weekend.co.il/%D7%A6%D7%99%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D_%D7%91%D7%A6%D7%A4%D7%AA.aspx

אלו פינוקים מציעים לכם צימרים בצפת

הפינוקים המוצעים לכם ע”י מתחם צפת צימרים עשויים להשאיר אתכם בצימר לאורך כל החופשה. אם אתם רוצים גם לראות העיר עצמה ואת האטרקציות שלה, כדאי להכין מראש לו”ז שיאפשר לכם לטייל ולבקר באתרים התיירותיים וההיסטוריים של העיר. אם אתם חובבי אמנות, אז אתם לא צריכים המלצות לגבי האופן שבו תבלו בעיר. צפת, יותר מכל עיר אחרת, עמוסה בגלריות אמנות, הכוללות גלריות של אמנים מפורסמים בארץ ובעולם.

מתחם צימרים בצפת מציע לאורחיו תנאי אירוח חלומיים כאשר חלק המתחמים הינם בתים ישנים שהוסבו למלונות בוטיק, מתחמי צימרים ועוד. בכל צימר תוכלו למצוא: מיטה זוגית מפנקת, מטבח מאובזר הכולל מקרר, מיחם, קומקום חשמלי, מיחם, כיריים חשמליות ופלטת שבת. כמו כן, הצימר כולל פינת אוכל מרווחת, פינת ישיבה, חדר רחצה, אינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר איכותי וג’קוזי זוגי מפנק. החצר הפרטית כוללת תאורת לילה נעימה, צמחייה מטופחת וריהוט גן.