Site icon מקומונט גבעת שמואל

צימרים ברמת הגולן- חופשה באזור היפה בארץ

רמת הגולן היא אחד האזורים המיוחדים ביותר בארץ. סלעי הבזלת הכהים והאימתניים, הנחלים הרבים והצמחייה השופעת, הרי החרמון המשקיפים מרחוק ועוד- הם מראה נדיר שכבר יותר ויותר קשה למצוא בארץ. לכן, צימרים ברמת הגולן הם אופציה מעולה עבור מי שמעוניין לצאת לנופש קצר ולהתרחק מההמולה הקבועה של חיי העיר.

לרמת הגולן צריך לנסוע במיוחד, והדרך אליה עוברת סביב הכנרת, מה שהופך אותה ליותר מיוחדת ומרוחקת. הצימרים בגולן בעלי אווירה מיוחדת וכבר שנים רבות שהנופש בגולן עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר- לא תצטרכו להתפשר על האירוח והחוויה אם אתם רוצים להתרחק מהמרכז, צימרים ברמת הגולן נותנים תמורה מעולה ומלאה למה שהם מציעים.

רמת הגולן גדולה יותר ממה שנהוג לחשוב ובכל אזור יש נוף וסביבה מעט שונים, כך שאתם בוודאות תוכלו למצוא מקום שיתאים לכם ולמה שאתם מחפשים.

צימרים ברמות

המושב רמות נמצא ממש מעל הכנרת והוא הכי קרוב אליה מכולם. לא תצטרכו לעלות את כל העליות עד לרמת הגולן עצמה אם תבחרו לנפוש ברמות ותוכלו לחזות בכל ערב בשקיעה אל מול הכנרת. אם תרצו לקפוץ לימה, היא במרחק נסיעה קצר מאוד והמראה שלה הנשקף מכל מקום במושב ייתן לכם תחושה של רוגע ושלווה.

צילום: canva

צימרים בחד-נס

חד-נס הוא מושב הנמצא ממש מעל הכנרת וקרוב מאוד לנחל הירדן ולשמורות רבות כמו נחל המג’רסה ופארק הירדן. מחד נס אפשר להגיע בקלות יחסית גם לחלק הצפוני יותר של הגולן וכך להצליח ליהנות ממגוון נופים שונים בנופש אחד. גם לכאן הכנרת קרובה מאוד.

צימרים במעלה גמלא

מעלה גמלא נמצאת גם כן בצפון הכנרת יחסית והדרך אליה עוברת בנופים קלאסיים של רמת הגולן מעל הכנרת. ממעלה גמלא אפשר ללכת לטייל בכל נחלי רמת הגולן, להשקיף על מפל גמלא וליהנות מהפריחה השופעת אם אתם מגיעים בעונה המתאימה, ותוכלו להגיע בזמן נסיעה קצר למסעדות, היקבים והעסקים המיוחדים שקיימים ברמת הגולן.

למה דווקא רמת הגולן?

רמת הגולן גדולה ועשירה באטרקציות ונופים ולכן מובטח שתמצאו מה לעשות, בין אם אתם מגיעים כזוג ובין אם אתם מגיעים עם ילדים. הגולן מלא בנחלים ומעיינות שילדים יהנו מאוד ללכת אליהם ולהירטב בהם, וגם מבוגרים ישמחו על מסלול הליכה לא קשה מידי שמלא במקומות עם מים צוננים שאפשר להיכנס אליהם.

בנוסף, זוהי הזדמנות מעולה עבורכם להעשיר את הידע והנוף שלכם במראות שלא נתקלים בהם בכל יום, ולהתרשם מהאופי המיוחד של מי שתפגשו ושבוחר לגור במקום מרוחק כל כך.

ישנן מסעדות ברמה גבוהה מאוד ברבי רמת הגולן, ואטרקציות מגוונות כמו מרכז מבקרים שמספר על רמת הגולן, יקב רמת הגולן הידוע באיכות היינות שבו, סיורים בחרמון- גם כשלא יורד שלג, ועוד.