Site icon מקומונט גבעת שמואל

צימר A – הדרך הטובה ביותר לעשות חופשה בישראל

צימר A – הדרך הטובה ביותר לעשות חופשה מפנקת בישראל, מבחר צימרים לזוגות, משפחות וקבוצות  היכנסו לכתבה המלאה.

צימרים

צילום באדיבות: ניחוחות פרובנס בחד נס

אם אתם מעוניינים לקבל רשימה של צימרים הכי טובים בישראל – לחצו כאן!

חופשת צימרים היא הדרך הטובה לנסוע לנופש קצר בישראל. במקום להיסחב למלונות יקרים ומעצבנים, במקום להתארח אצל אנשים שאתם לא מכירים או לנסוע לערים רחוקות ויקרות בחו”ל – היום אפשר בקלות פשוט לנסוע לחופשת צימרים.

רשימה של צימרים הכי טובים בישראל – לחצו כאן!

מהי חופשת צימרים בישראל ומה הייחוד שלה

צימרים נכנסו לנופש הישראלי בערך לפני 20 שנה, בתור יוזמה פרטית של אנשים שרצו הכנסה נוספת. הם השמישו מחסנים, דירות וחדרים קטנים בבית או בחצר שלהם, והפכו אותם לחוויית תיירות אקלקטית. בחלוף השנים התחום הפך ממוסד יותר, ואמנם עדיין חסר סטנדרט אחיד – הוא הדרך המיוחדת ביותר, והכי ישראלית, לנסוע לחופש. במקום לנסוע למלון – נוסעים לצימר. מה מקבלים בצימרים?

  1. אווירה כפרית, בלתי מעונבת ורגועה. צימרים אינם מתאפיינים בשירות, ולכן אתם לבד ואף אחד לא מציק לכם. הבית מאובזר בצורה בסיסית ואתם מקבלים חופשה רגועה ואינטימית שאתם צריכים לדאוג לעצמכם בה. אם אתם מעוניינים בסוג כזה של חופשה, זו הדרך הטובה ביותר.
  2. שקט ושלווה, הרבה פעמים בריכה, ג’קוזי או ערסל. פשוט חופשה רגועה.

ניתן לצפות גם ברשימה שווה של צימרים בצפון לזוגות צעירים

בעבור מי מיועדת חופשת צימרים

צימרים מתאימים לרוב לתיירים ישראליים, אולם יש גם תיירי חו”ל שלוקחים חופשת צימרים. מדובר בחופשה מאוד ישראלית, ולכן לא כל התיירים מתחברים או יודעים איפה להתחיל. בדרך כלל מי שמגיע לחופשת צימרים הם זוגות או קבוצת חברים / משפחות קטנות.

  1. זוגות רומנטיים מגיעים לחופשה קצרה באחד מהצימרים שיש באתר שלנו. בין הזוגות הרומנטיים אפשר למצוא זוגות צעירים שמחפשים 1-2 לילות ביחד, בלי הילדים אם יש להם, בעלות זולה. לדוגמה – לילה במלון עולה בין 2000 ל-10,000 שקל, בעוד שצימרים עולים 500-700 שקל בממוצע ללילה. חסכון משמעותי בעבור זוגות צעירים שאין להם הרבה כסף ומחפשים משהו קליל וקול יותר. בנוסף, גם זוגות מבוגרים שצריכים קצת שקט ושלווה ביחד נהנים מנסיעה אל צימרים. עוד מגיעים גם זוגות דיסקרטיים שאינם נשואים זה לזה וצריכים חופשה אינטימית ומבודדת בעלות סבירה ועם הרבה ספונטניות. זוגות נהנים מאד מחופשת צימרים.
  2. משפחות בהרכב מצומצם (נגיד הורים + 2-3 ילדים קטנים), או כמה זוגות, גם הם יכולים ליהנות מחופשת צימרים. בגלל ההרכב הגדול יותר מאשר “רק שניים”, לרוב הצימרים גדולים יותר ויקרים מעט יותר וכוללים גם בריכה, ג’קוזי או מנגל.

האם זה יקר

ממש לא. ביחס למלון או וילה, זה ממש גרושים, ומקבלים ממש חוויה מעולה, איכותית וברמה גבוהה. מקבלים טבע, נוף, שקט, אווירה שבה אין תורים לכל דבר – והכול בכמה מאות שקלים ללילה. בנוסף, אם אתם מחלקים את זה בין כמה אנשים – אז בכלל מדובר במשהו שווה לכל כיס. לכן, סטודנטים, חיילים, בני נוער וזוגות צעירים נהנים מאד מחופשת צימרים.

מה אנחנו יכולים להציע לכם

האתר שלנו הוקם בדיוק כדי לסייע לזוגות, משפחות וזוגות דיסקרטיים שרוצים חופשת צימרים ולא יודעים איפה להתחיל. באתר יש רשימה מסודרת בצורה פשוטה, ממשק משתמש פשוט שמאפשר לסנן / לסמן מה שחשוב לכם, וקבלת תוצאות מסודרות בהן תוכלו לפנות ישירות ובקלות לבעלי הצימר כדי לקבוע חופשת צימרים מהיום למחר. תבלו!