Site icon מקומונט גבעת שמואל

ציקון יתמודד ברשימה עצמאית

לאחר תקופה ארוכה של התלבטויות שכללה מגעים לריצה משותפת עם חבר המועצה יוסי ברודנ י יוצא חבר מועצת העיר צבי (ציקון) הירשוביץ לדרך חדשה ועצמאית.

בהודעה שפרסם ציקון נאמר כי:'' לאחר ניסיונות של רבים וטובים לאחד את המחנה ולהקים רשימה משותפת שתייצג את הציבור ולאחר שנציגי המפד''ל החליטו לבחור אנשים אשר רוב הציבור לא רוצה בהם כנציגיו וכל ניסיון לצאת ברשימה מאוחדת עלו בתוהו יוצאת רשימת האיחוד הדתי לדרך''.

''אנו קוראים לכל החברים, הידידים והתומכים אשר איכות חייהם יקרה להם להתלכד סביב רשימת האיחוד הדת. רק כך נוכל להבטיח טיפול בציבור ובצרכיו. רק כך נוכל להבטיח עשייה ולא רפיסות ונמיכות קומה''נאמר בהודעה.

במצע שפרסם הירושביץ נכתב כי הרשימה תפעל למען איכות חיי הציבור במישורי הפעילות הבאים:איכות הסביבה, עצירת הבנייה שיצאה מכל פרופורציה בישוב שלנו, הסדרת נושא הרעש בישוב, הסדרת נושא התחבורה ברחובות הצרים מהכיל. הסדרת נושא נגישות לתחבורה הציבורית והתחשבות בזיהום אוויר. מימון הסעות לתלמידי בתי הספר. הגברת פעילות ספורט עממי. הקמת שטחי ספורט ואולמות פעילות ספורטיבית. טיפול בהעברת קו המתח הגבוה המסכן את חיי התושבים. מניעת בזבוז משאבי טבע. הצללה בגני השעשועים, בבתי הספר ובמסלולי ההליכה (נטיעות). הקמת חומה מונעת רעש וזיהום אויר בדרך גהה, חינוך ילדי ישראל ל"אזרחות טובה" ושמירה על איכות הסביבה. לנקיון כפיים של המנהיגים והנבחרים. לשוויון בחלוקת ה"עוגה התקציבית" בין דתיים וחילוניים ולשיתוף פעולה ביניהם. ונסייע לראש העיר הנבחר למלא את תפקידו על פי הנקודות הנ"ל.