Site icon מקומונט גבעת שמואל

צעירי הגבעה: נבחרה מועצת נוער חדשה

המועצה החדשה של בני הנוער בגבעת שמואל יוצאת אל הדרך חדורה ברצון ובמוטיבציה להצעיד את הנוער אל פסגות חדשות.

כידוע, בני הנוער של גבעת שמואל מככבים בצמרת ההתנדבות וההצלחה הארצית גם בהיקפי השירות בצה”ל ובשירות הלאומי ובשיעור ההצלחה בבחינות הבגרות. להצלחה הגבוהה של בני הנוער מרכיבים רבים בהם החינוך, הערכים מהבית וגם….גם למועצת הנוער חלק בזה.

אז מי הם ומה התפקידים. לתפקיד היו”ר נבחרה שיר צחייק, סגנית יו”ר – סיון ליבוביץ, דוברת – נועה טויטו, מזכ”ל – נעם תנעמי, נציגים מחוזיים – דביר סדן ונעם תנעמי. במועצת הנוער העירונית נמצאים חברים וחברות, חילוניים ודתיים שמייצגים את כלל בני הנוער בעיר והם מתכנסים אחת לשבוע, נוער מכיתות ז’ עד י”ב – שיושבים במליאה ועוסקים בפעולות הקשורות לבני הנוער בעיר.

מועצת הנוער העירונית מייצגת את כלל בני הנוער בגבעה בפני הרשות המקומית ובפני כל פורום של מקבלי החלטות, ובפני התקשורת על סוגיה השונים. המועצה משמשת אוזן קשבת לצרכיהם השונים והמגוונים של בני הנוער. כמו”כ מקדמת המועצה חינוך לדמוקרטיה, חינוך לערכים והתנדבות, למנהיגות ולטיפוח תרבות הנהגה דמוקרטית בקרב בני הנוער

חברי מועצת הנוער העירונית תש”ף. צילום: דוברות

כאמור, שיר צחייק נבחרה לתפקיד יו”ר מועצת הנוער בגבעת שמואל. שיר, תלמידת כיתה י”א בתיכון גבעת שמואל, פעילה במועדון קרית אלון ובשנה שעברה כיהנה כדוברת מועצת הנוער. שיר החליפה בתפקיד את יו”ר המועצה היוצא יאיר מנטל שסיים קדנציה של שנה בתפקיד.

הבחירות למזכירות מועצת הנוער התקיימו הערב בהליך דמוקרטי במהלכו פרטו המתמודדים לתפקידים השונים את מטרתם לעשייה לטובת בני הנוער בעיר. לאחר מכן ניגשו כלל נציגי המועצה לקלפי ובחרו את המועמדים לתפקידים השונים.

“הנוער של היום הם המנהיגים של המחר. אין צורך להכביר במילים על מידת ההצלחה של בני הנוער בגבעת שמואל,” אמר ערן אבן צור, מנהל יחידת הנוער בגבעת שמואל. “המשימות שמוטלות על המועצה הן חשובות הן כלפי היישוב והן כלפי בני הנוער בעצמם וההשקעה הרבה בבני הנוער תישא את הפירות בעתיד.”