Site icon מקומונט גבעת שמואל

קבוצות אליצור גב”ש ניצחו בטורניר המסורתי לזכר עופר שרעבי ז”ל

קבוצת גולני. משמאל.יוסי יחי ושושי שרעבי (צילום: דוברות גב”ש)

לפני שש שנים נהרג סמ’ר עופר שרעבי לוחם בגולני ויליד גבעת שמואל במהלך קרב מול מחבלים בבקעת הירדן.
בגבעת שמואל החליטו להנציח את זכרו של שרעבי שהיה חובב ספורט באמצעות טורניר כדורסל המתקיים זו השנה השישית ברציפות.

ב-10.04.2003 פרצו מחבלים לבסיס הטירונים של גולני שם שרת שרעבי ‘ג’ולנציק שרוף’ כהגדרת חבריו כאיש סגל, חדרו למאהל וירו למוות בשרעבי ובחברו סמל יגאל ליבשיץ.
שרעבי אותו הגדירו חבריו  כ”טיפוס של מנהיג, מלא הומור, שאהב את החיים”, היה יליד גבעת שמואל ומוכר בעיר משעות רבות אותן בילה על מגרשי הכדורסל והכדורגל.

מאות אוהדים שחקנים, חיילי גולני וחבריו ובני משפחתו של עופר התקבצו לחלוק לו כבוד כאשר הם לובשים חולצות עליהם מתנוסס דיוקנו של עופר.

בטורניר נערכו שלושה משחקים כאשר במשחק הראשון מתמודדות קבוצות הקט סל של אליצור גבעת שמואל שסיימו במקומות הראשון והשלישי את הליגה הסדירה.

לאחר משחק צמוד שכלל הארכה ובניצוחם של אריאל פריש וגלעד אייזנטל ניצחו דווקא שחקני הקבוצה שסיימו את העונה הסדירה במקום השלישי אותם הדריך המאמן חנן הירשוביץ בתוצאה 35:33.

אל המשחק השני עלו קבוצת הנוער של אליצור ובקוצה של לוחמי גדוד 13 בו שרת שרעבי כאשר הם מחוזקים באחיו של עופר יחי.
משחק טוב של אדיר סובלמן ודוד מיוחס הוביל ניצחונה של הקבוצה המקומית.

אל המשחק השלישי התייצבו שחקני הבוגרים (המשחקים בליגה ב’)של אליצור גב”ש שניצחו קבוצה שהורכבה מנציגי בתי הכנסת בגבעה למרות חיזוק משמעותי בדמותו של שחקן נבחרת ישראל והפועל ירושלים דרור חג’ג שלא הצליח לסייע למתפללי בתי הכנסת על מגרש הכדורסל.

בתחרות השלשות המסורתית הפתיע ישראל קירשברגר הזוכה מאשתקד כאשר הצליח לגבור על חג’ג.

את הגביעים העניקו לזוכים בני משפחת שרעבי, נציג המועצה ויו”ר אליצור המקומית ציקון הירשוביץ, מ”מ מנהל המתנ”ס יצחק סמו וחבר המועצה יוסי ברודני.
האירוע אורגן ע”י מתנ”ס גבעת שמואל בסיועו של דוד כהן, קבוצת אליצור גבעת שמואל ובני משפחת שרעבי.

הוריו של עופר שושי ויוסי שרעבי סיפרו לכתב מקומונט גבעת שמואל כי הם מודים לכל העוסקים במלאכת קיום הטורניר וכי הם קוראים לכל תושבי הגבעה להגיע לטורניר. עוד ביקשו בני המשפחה להודות במיוחד ליצחק סמו מנהל המתנ”ס ולציקון הירשוביץ יו’ר אליצרו גב”ש על תרומתם הרבה לקיום הטורני מאז הקמתו”