Site icon מקומונט גבעת שמואל

קולות מהגבעה | קונסרבטוריון מתנ”ס גבעת שמואל מסכם שנה מוסיקלית ברסיטלים

החליליות והפסנתרים, הקולות והמוסיקה – גם הם יוצאים לחופש הגדול. קונסרבטוריון מתנ”ס גבעת שמואל מסכם שנה מוסיקלית בקונצרטים.

קולות של נגינה הרמונית ויפה עולה מבית הקונסרבטוריון של מתנ”ס גבעת שמואל. בימים אלה מתקיימים קונצרטים בקונסרבטוריון המציינים את סוף שנת הלימודים והצגת התוצרים. הילדים מתאמנים לקראתם ומציגים בפני בני משפחתם וחברים את התקדמותם בנגינה במהלך השנה האחרונה.

בקונצרטים הכיתתיים משתתפים כל תלמידי המורה החל מתלמידי שנה ראשונה ועד למתקדמים הלומדים מספר שנים. ביום רביעי האחרון התקיים קונצרט הסיום החגיגי, באולם התרבות המרכזי של גבעת שמואל . בקונצרט זה לוקחים חלק כל מורי הקונסרבטוריון ומציגים את תלמידיהם בכל מחלקות הקונסרבטוריון. נציגי התלמידים מתחילים ובעיקר מתקדמים מנגנים בפני קהל המונה בני משפחה וחברים.

צילום: יח”צ מתנ”ס גב”ש

את הקונצרט פתחה תלמידת פיתוח קול דפנה סגל, תלמידתה של המורה לפיתוח קול מורן שירה נתיב. אחריה עלו בזה אחר זה תלמידים נפלאים – תלמידי כינור, פסנתר, גיטרה, סקסופון קלרינט, תופים ועוד.

בקונצרט השתתפו תלמידים בני משפחה אחת ואף שיתפו פעולה – אשר וראם חוטר- אב ובן, תלמידי מפוחית של המורה יורם כהן נגנו יחדיו את שירו של ג’והן דנבר country road ,הדר דימנט, תלמידת כינור של יעל שחר, ניגנה פרק שלישי מתוך קונצ’רטו מאת רידינג כשבפסנתר ליוותה אותה אמה יעל. יש לציין גם את משפחת גד ששלושה מילדיהם השתתפו בקונצרט.

הקונצרט הסתיים לקול מחיאות הכפיים לתלמידים ולמורים, שהגיעו לרמת נגינה גבוהה מאד.

צילום: יח”צ מתנ”ס גב”ש
צילום: יח”צ מתנ”ס גב”ש

מנהלת הקונסרבטוריון, סגנית מנהלת המתנ”ס, מירי אסנר. “אנחנו מאמינים מאד בחינוך מוסיקלי אשר מפתח את הילדים ומרחיב את אופקיהם וכמו שאמר אפלטון ‘המוסיקה נותנת לנפש כנפיים’. השימוש במוסיקה ככלי מעורר דמיון, מסייע בהתמודדות עם מצבים רגשיים קשים בקרב ילדים ומבוגרים”, אומרת אסנר.

שנת הלימודים בקונסרבטוריון ממשיכה עד סוף יולי ובחודש אוגוסט יתחילו במתנ”ס גבעת שמואל בהרשמה לשנת הלימודים הבא.

נכתב בשיתוף מתנ”ס גבעת שמואל