Site icon מקומונט גבעת שמואל

קונים בזול: ‘שפע ברכת השם’ פתחה סניף ענק סמוך לגבעת שמואל ומזמינה את התושבים לחווית קניה חדשה

במרחק של פחות מקילומטר אחד ממרכז גבעת שמואל השיקה לאחרונה קמעונאית המזון המוזל שפע ברכת השם את סניף הדגל שלה ברחוב כהנמן 107. הסניף, המשתרע על שטח של 4,000 מ”ר, הוקם במבנה חדש על השטח ששימש בעבר את מוסך לובינסקי-פיז’ו-סיטרואן.

“בלי להתפשר על המגוון”

רשת שפע ברכת השם הינה רשת דיסקאונט המונה 20 סניפים בפריסה ארצית, בנוסף לחנות ברחוב כהנמן לרשת סניף נוסף בתחום בני ברק ברחוב אהרונוביץ.

שפע ברכת השם. צילום: יח”צ

כאמור, סניף כהנמן החדש משתרע על שטח עצום של 4000 מ”ר, המאפשר אחזקת מבחר עצום של מוצרים ומותגים ומבטיח חוויית קנייה מרווחת במחירים מוזלים, כולל אפשרות לחניה מקורה בשפע ללקוחות החנות, בחניון תת קרקעי של המבנה החדש, וכל זה מבלי להתפשר על המגוון אותו מכירים הקונים בכל סופר אחר באזור.

כמה זול? הכי זול

בסקר מחירים שנערך ביום 05/07/22 ע”י גלי ישראל מוקמה הרשת במקום הראשון, בהיותה הרשת הזולה ביותר מבין רשתות המזון הנחשבות כרשתות זולות.

לדברי מנכ”ל החברה מר אברהם ניסים, הסניף החדש משלב חווית קניה מהנה בסניף רחב, הכולל מגוון מוצרים לכלל הציבור ובמחירים מוזלים, להערכתו בקניה משפחתית ממוצעת החיסכון בסל הקניה למשפחה עומד על כ-150 ₪ יחסית למתחרים. “שוק מוצרי המזון הינו שוק תחרותי ביותר ועל מנת לרצות את הצרכן אנחנו צריכים להיות זולים ויחד עם זאת לאפשר לצרכן חווית קניה”, הסביר ניסים למקומונט גבעת שמואל.

“אני רואה את תושבי גבעת שמואל כלקוחות פוטנציאלים של הסניף ככאלו שמחד רוצים חווית קניה ומאידך לא אמורים לשלם מחיר מופרז על חוויה זו, מיקומו של הסניף בציר מרכזי הסמוך לגבעת שמואל בצירוף חניה נוחה הוא שילוב אטרקטיבי לתושבי גבעת שמואל.”