Site icon מקומונט גבעת שמואל

קונצרט סיום חגיגי בקונסרבטוריון למוסיקה של מתנ”ס גבעת שמואל

חום הקיץ לא שיבש את התוכנית ולא פגם לרגע באיכות הצלילים של מופע הסיום של הקונסרבטוריון למוסיקה של מתנ”ס גבעת שמואל.

אולם התרבות גבעת שמואל, אמש, שעות ספורות לפני תחילת המופע, והקונסרבטוריון למוסיקה תחת המולה רבה. מכל פינה נשמעו צלילי כלים שונים. כיוונים, בדיקות סאונד, ומיד יעלו בזה אחר זה התלמידים. אחרי שנה עמוסה של לימודים בתופים, פסנתר, אורגן, כינור, גיטרה, חלילית, חליל צד, מפוחית, סקסופון וקלרינט – הגיע הזמן גם לשמוע אותם.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

בקונסרבטוריון מקיימים קונצרטים כיתתיים בהם מנגנים כל התלמידים. ביום רביעי היה זה קונצרט סוף שנה חגיגי ובהשתתפות תלמידים נבחרים מכל קשת הכלים הנלמדים. מדובר בתלמידים מתקדמים ותלמידים בראשית דרכם שבולטים בכישרונם והתמדתם. הקונצרט נפתח עם אבא ובת – מור ומשה רקאנטי, תלמידי תופים המתמידים מזה מספר שנים, מגיעים יחדיו לשיעורים ומלבד ההנאה המוסיקלית שלהם זוהי גם שעת איכות בין אבא לבת.

צילום: שירה בלייך

קשר משפחתי נוסף שבלט בקונצרט היה בין הדר דיאמנט בנגינה בכינור פרק ראשון מקונצ’רטו של רידינג, כשאימא יעל מלווה אותה בנגינה על פסנתר. יש לציין את הרכבי החליליות והחלילים שהפליאו בנגינתם. התלמידים ניגנו מול אולם מלא בקהל הכולל הורים, סבים וסבתות וחברים כשכולם נרגשים. והמוסיקה שעטפה את האולם הייתה מהפנטת.

היצירות נוגנו ונלקחו מקשת רחבה של סגנונות, החל ממוסיקה קלאסית, דרך ג’אז ומוסיקת פופ. השנה בפעם הראשונה השתתפה גם המפוחית בקונצרט. וכך עבר המיקרופון מנגן לנגן וליושבים בקהל נותר רק ליהנות.

מירי אסנר, מנהלת הקונסרבטוריון וסגנית מנהלת המתנ”ס: “כבכל שנה אנחנו מודים למורי הקונסרבטוריון המשקיעים רבות בתלמידים ואכן ההתקדמות וההישגים ניכרים. שנת הלימודים מסתיימת בחודש יולי ואז תיפתח ההרשמה לקראת שנת הלימודים הבאה. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו. הנאה מובטחת”.

צילום: שירה בלייך

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל