Site icon מקומונט גבעת שמואל

קופה ממוחשבת לעסקים קטנים – שדרוג חובה לעסק

הענף של הקופות לעסקים עבר התפתחות טכנולוגית משמעותית המעניקה פתרונות נוחים ומשתלמים במיוחד לניהול העסק אך למרות זאת ישנם עסקים קטנים שעדיין ממשיכים את המסורת ומשתמשים בקופה רושמת על שלל גרסותיה השונות, אם זה בגלל ההרגל לעבוד בצורה הזו, או שהם פשוט חוששים לבצע שינויים. אותם אלה שישכילו לעשות את השינוי ויעברו לקופה ממוחשבת, העסק שלהם יזנק כמה רמות קדימה.

כידוע, ניהול עסק הוא בהחלט כאב ראש לא קטן, הוא מצריך מעקב ובקרה על הפעולות הנעשות בעסק, משאבים, ידע ונסיון, ישנו כלי משמעותי שנותן פתרונות מתקדמים והוא קופה ממוחשבת.

הקופה הממוחשבת בעלת פונקציות רבות ומתקדמות ההופכות אותה למענה מצויין לעסקים קטנים וגדולים כאחד.

קופה ממוחשבת – מפתח ההצלחה לכל עסק

השימוש בקופה ממוחשבת הוא אחד מהגורמים להצלחה בהתפתחות העסקית. יש בו מעלות רבות המחוללים שינוי משמעותי ומשתלם במיוחד.

לכן, אם יש ברשותכם קופה רושמת והנכם שוקלים לעבור לקופה ממוחשבת אתם תרוויחו את היתרונות הבאים:

  1. ניהול מסמכים – השימוש בקופה ממוחשבת נותנת אפשרות של הפקת חשבוניות, קבלות ותעודות משלוח הכל במקום אחד.
  2. ניהול רכש מלאי – הקופה ממוחשבת מביאה לבקרת מלאי משופרת דרכה ניתן לייצר דוחות מלאי מפורטים המעניקים לבעל העסק את האפשרות לנהל חלק משמעותי מההיבט הלוגיסטי בקלות וביעילות רבה.
    כמו כן המערכת הממוחשבת מספקת דוחות דרכן ניתן לראות מוצרים חסרים או שעומדים לאזול מהמלאי וכן היא דואגת לאספקה שוטפת של סחורה ומונעת חוסרים או הזמנת כמות רבה מידי של סחורה.
    דוחות המלאי מאפשרים בחינת קצב המכירות, מזהים מגמות משתנות ואף נותנים אפשרות זיהוי של מוצרים נמכרים יותר ומוצרים שיש להם פחות ביקוש.
    צילום: דוד דבורצ’ק

    בנוסף המערכת הממוחשבת מזהה מוצרים שחשוב לרוקן אותם מהמדף מבעוד מועד כמו סחורה שעומד לפוג לה התוקף  או שהרלוונטיות שלה לעונה עומדת להסתיים.
    את אותם מוצרים חשוב לרוקן מהמדף ובהתאם לכך לבצע מכירות חיסול או מבצעים.

  3. ממשק נוח – קופה ממוחשבת מגיעה עם ממשק אינטראקטיבי נוח וקל לשימוש, עיצוב התפריט במסך מגע המותאם לסוג המוצרים או השירותים של העסק ולכן היא מצמצמת למינימום אפשרויות לטעויות מחיר ועוד טעויות כאלה ואחרות.
  4. אפשרות סליקה בתקן EMV – תקן EMV הוא תקן אבטחה בינלאומי שפותח ע”י הגופים הגדולים של חברות האשראי והוא מאפשר שימוש בכרטיס אשראי בצורה מאובטחת וחכמה.
    במקום לתת את כרטיס האשראי למוכר, מניחים את הכרטיס למסוף ומקישים את הקוד הסודי הידוע רק לבעל הכרטיס כך שמכשיר הסליקה מגביר את אבטחת העסקאות בכרטיסי אשראי.
  5. ניהול לוגיסטי של מכירות – הקופה ממוחשבת נותנת מידע חשוב על המחזורים העסקיים, שירותים או מוצרים מובילים, מוצרים שהלקוחות מחזירים בתדירות.
    המידע הזה תורם לזיהוי מגמות והסקת מסקנות, תובנות המעניקות תרומה רבה לעסק והם מסייעות לשמור על תחרותיות ורווחיות גבוהה.
    כמו כן המערכת נותנת אפשרות לעקוב אחרי פעולות שהעובדים מבצעים, איזה עובד תרם למכירות ובכך מקבלים את האינדיקציה על תפוקת העובד בכל עת.
  6. ניהול שעון עובדים  ניהול שעות כוח אדם – למערכת הממוחשבת יש יכולת איסוף וניהול שעות עבודה לעובדים בעסק, היא מאפשרת מעקב יעיל אחר הכניסה והיציאה של העובדים.
    בסוף החודש ניתן לקבל בקלות את דו”ח השעות עם כל הנתונים מה שחוסך עבודה רבה בחישוב השכר.
  7. דוחות לביצוע פילוח בהכנסות – המערכת מנפיקה דוחות מפורטים בזמן אמת העוזרים לבצע פילוח בהכנסות, היא נותנת אפשרות מעקב אחר הכנסות העסק באופן שוטף ואף מנפיקה דוחות בהתאמה אישית לפי הצרכים של העסק.
    אותם דוחות מספקים ניתוח על מה שקורה ועסק ואף מביאים נתונים ושקיפות מלאה של כל הפעולות בקופה.