Site icon מקומונט גבעת שמואל

קורא תיגר: רו”ח גל לנצ’נר יתמודד על ראשות עיריית גבעת שמואל

רו”ח לנצ’נר, העומד בראש רשימת “גבעת שמואל מתחדשת” מבקש שקיפות מלאה בהתנהלות העירייה, טיפוח השכונות הוותיקות בעיר והורדת נטל הארנונה שעלה לטענתו בכ-30% בשנים האחרונות.

אם עד לאחרונה נראה היה שהבחירות הקרובות בגבעת שמואל יהיו דומות לאלו שנערכו לפני 5 שנים, עת התמודד ראש העיר המכהן יוסי ברודני נגד עצמו, הרי שברביעי האחרון הקלפים נטרפו, עת הודיע הפעיל החברתי, רו”ח גל לנצ’נר על כוונתו לרוץ לראשות העיר בבחירות הקרבות.

יש כבר תוכנית מסודרת ליום שייבחר, לנצ’נר. צילום: שרון גליאנו

גל לנצ’נר, בן 38, נשוי ואב לארבעה, הוא רואה חשבון בעל משרד משגשג בגבעת שמואל הנושא את שמו. לנצ’נר צבר ניסיון כסמנכ”ל כספים וחבר הנהלה בארגונים מובילים במשק הישראלי. כמו כן הוא פעיל חברתי מוכר בעיר, המתנדב בעמותות, בהן פעמונים, אור מנחם, אילני חסד, צעירים בגבעה ועוד.

במצע מפלגתו המפורט והמרשים אפשר למנות למעלה מ-15 סעיפים, ולמעלה מ-40 תתי סעיפים. רו”ח לנצ’נר מבקש בראש ובראשונה להקל על מעמד הביניים בעיר, הנלקח לדבריו כמובן מאליו בעיני גבירי העיר. דרישותיהם לכספים נוספים עולות, בעוד שהשירותים הניתנים אינם הולמים תשלומים גבוהים כל כך.

לצד תחומים מתחייבים כמו חינוך, מנהל תקין וביטחון, מעלה המצע של לנצ’נר תחומי רוחב כגון: עיר ירוקה, סטודנטים וזוגות צעירים, טיפת חלב, ובני הגיל השלישי.

לדבריו, “ההורים בעירנו מכירים בחשיבות החינוך כמפתח להצלחה. יש להעלות את רמת החינוך כדי שההורים לא יצטרכו להשלים את הפער על ידי מימון שיעורי עזר פרטיים לתלמידים. בשנים האחרונות החינוך בעיר לוקה בחסר. תוכניות הלימוד מיושנות ותוכניות למצטיינים נסגרות. לתלמידי גבעת שמואל מגיע יותר תכנים מתקדמים, יותר שעות ממוחשבות, ופיתוח חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה, ממש כפי שקורה בערים השכנות. רק בדרך זו הילדים יוכלו להתחרות בעולם הגדול בבגרותם. גבעת שמואל נושקת לאוניברסיטת בר אילן, ובכל זאת לצערי כמעט שאין ממשק בין הילדים והאוניברסיטה”.

לחצו כאן להצטרפות ופרטים נוספים על גל לנצ’נר ו’גבעת שמואל מתחדשת’

רו”ח לנצ’נר מסר היום: “אין כל סיבה לזינוק המשמעותי שחל בשנות כהונתו של ראש העיר הנוכחי בתשלומי הארנונה. הגידול עומד על קרוב ל-30% וזאת בזמן שבערים אחרות הפחיתו את הנטל בחלק מהשנים”.

“לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לשנת 2016, גבעת שמואל טיפסה למקום 9 מתוך 255 רשויות ביוקר הארנונה ונכון לשנת 2018 המצב אף החמיר. כל בית אב שילם בין 6,000 ל-16,000 ₪ יותר ארנונה בשנים האחרונות.” הוסיף למצ’נר בנושא.

בהמשך דבריו טען המועמד הטרי לראשות העיר: “אין כל סיבה שהתושבים יאלצו לנסוע לפארקים ברמת הדר. שכונת רמת אילן, בית וקאנטרי וגיורא ישמחו אף הן לשידרוג התשתיות והקמת פארקים חדשים. הגיע הזמן שראש העיר ידאג לצרכי כל תושבי העיר. בנוסף, דרכי הגישה לעיר פקוקות וחסומות והתחבורה הציבורית אינה עונה על צרכי התושבים. סניף טיפת חלב בעיר במגמת קריסה בעשור האחרון. יש להוסיף תקנים ולצמצם את התורים העומדים כיום על כחודשיים”.

לסיכום ביקש לנצ’נר להדגיש כי: “‘גבעת שמואל מתחדשת‘ בראשות רו”ח גל לנצ’נר חרטה על דגלה להיות רשימה שהיא גם חברתית וגם כלכלית, ובכך תייעל את פעולות העירייה ותדאג לכל תושבי הגבעה באשר הם”.

 

 

לכתבות נוספות במקומונט גבעת שמואל:

חשיפה ראשונה: מפלגה חדשה תרוץ למועצת העיר – תייצג את הקהילה הצרפתית בגבעה

מה קורה בהולמס פלייס בגבעת שמואל?

מה אתם הייתם עושים אם הייתם מוצאים ארנק ובו 2700 שח? בבוטיק הגבעה לא חשבו פעמיים!