Site icon מקומונט גבעת שמואל

קורונה: גבעת שמואל נצבעה ירוק

בישיבת משל”ט שהתקיימה הבוקר (יום ה’) בהשתתפות ראש העיר יוסי ברודני, סגנו יעקב ויליאן, בכירי העירייה ונציגי פיקוד העורף, דווח על ירידה משמעותית נוספת במניין החיוביים בעיר ובמדד הרמזור, שהפכו הבוקר את גבעת שמואל לירוקה.

על פי הנתונים שהציגו נציגי פיקוד העורף, מספר החיוביים בעיר עומד היום על 66, מס’ המאושפזים מבין תושבי הגבעה הוא שניים בלבד וציון הרמזור הוא 4. קצב הגידול בהדבקה בגבעת שמואל נמוך אף הוא מהממוצע הארצי ועומד על קצב גידול תלת יומי של 1.03 ושבועי של 1.06 בלבד.

נתוני התחלואה בגבעת שמואל. היום העיר כבר ירדה לציון 4 – ירוק.

שבועיים בלבד לאחר שצבע הקורונה בגבעת שמואל היה אדום עם ציון שנשק כמעט ל 10 במדד הרמזור, היא מצליחה הבוקר לעשות מהפך ולהוריד משמעותית את מניין הנדבקים בעיר ולהפוך להיות עיר ירוקה עם ציון של 4 בלבד בממד הרמזור.

מאז הסגר שנכפה על כל תושבי מדינת ישראל, ניתן הבוקר לראות את תוצאות הגברת האכיפה וההסברה של הפיקוח העירוני יחד עם חיילי פיקוד העורף, שנעשו מידי יום ברחבי העיר ליישום ההחיות הקורונה בהנחייתו של ראש העיר יוסי ברודני.

גבעת שמואל ירוקה. התמונה המעובדת שפרסם ברודני בעמוד הפייסבוק שלו. צילום: דוברות

“גבעת שמואל עשתה היום מהפך מעיר אדומה לירוקה אולם יש לזכור כי החכמה היא לא רק להגיע לצבע הירוק, אלא גם לשמור עליו לאורך זמן ככל שניתן”. פרסם ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני בעמוד הפייסבוק שלו. “על מנת שנוכל להמשיך לשמור על עירנו ירוקה, אני קורא שוב לכולם להקפיד על כל ההנחיות הכוללות עטיית מסכות והימנעות מהתקהלות מיותרת במרחב הציבורי. כמו כן, אני מבקש להודות לכל תושבינו היקרים על שיתוף הפעולה וכן גם  לפקחי העירייה, למפקד היקל”ר רוני ברהום ולחיילי פיקוד העורף ולשוטרי תחנת מסובים, על פעולות האכיפה וההסברה המתבצעות ברחבי העיר מידי יום ליישום ההנחיות הקורונה בקרב התושבים ובעלי העסקים בעיר. רק בכוחות משותפים נוכל לנצח את הקורונה!”