Site icon מקומונט גבעת שמואל

קורס איפור מקצועי – עושים קריירה

(צילום: באדיבות עדה לזורגן)

נשים רבות בטווח גילאים רחב מחפשות אחר תחום בו יוכלו להתמקצע ולפתח קריירה, כזו אשר תציע להן עניין, ריגוש וגם הכנסה מצד אחד, ותאפשר להן להמשיך לגדל את ילדיהן ולדאוג למשק הבית ולמשפחה מצד שני. אכן, מדובר בתנאים לא פשוטים, ונשים רבות מתקשות למצוא קריירה מסוג זה, שתאפשר להן את הטוב משני העולמות (עולם הקריירה ועולם המשפחה וגידול הילדים).

עבור מי שמתחבטת בשאלה זו בדיוק מומלץ בחום לבחון אפשרות אטרקטיבית המדברת לנשים רבות בישראל, ובמיוחד לנשות משפחה המגדלות ילדים ומתחזקות משק בית במקביל – הכוונה היא לתחום האיפור והטיפוח, ולקריירה בתור מאפרת מקצועית.

היתרונות העיקריים שבעולם האיפור המקצועי עבור נשות משפחה

נתחיל בכך שנבהיר כי למרות שאנו עוסקים כאן ביתרונות שבקריירת איפור מקצועי עבור נשים נשואות ואימהות, מדובר בתחום המתאים לכולן, וגם לכולם – נשים וגברים כאחד, רווקות ונשואות, אימהות ולא אימהות.

מהם, אם כן, היתרונות הגדולים כל כך בתחום עיסוק זה ספציפית עבור נשים נשואות ואימהות לילדים? ובכן, אם לילדים המנהלת משק בית ורוכשת השכלה כמאפרת מקצועית יכולה לייצר לעצמה מקור הכנסה גמיש, המאפשר עיסוק מקצועי ורווחי בתחום המעניין נשים רבות. מכיוון שניתן לעסוק בתחום זה כפרילנסרית אשר אינה מחויבת למקום עבודה קבוע, אלא לוקחת עבודות נקודתיות על פי הביקוש והיצע הזמן העומד לרשותה, מדובר בתחום עיסוק המשתלב בצורה טובה עם חיי משפחה וגידול ילדים.

לאחר שמסיימים קורס איפור מקצועי ומתחילים לצבור קצת ניסיון תעסוקתי בתחום, הקשרים הנוצרים והמוניטין הנבנה מאפשרים את אותה מסגרת עבודה גמישה ודינאמית, המאפשרת לשלב חיי משפחה עם קריירה של ממש.

מדוע לבחור בקורס איפור מקצועי לבניית קריירה בעולם האיפור?

בעוד נשים רבות כאמור נוהגות להתאפר ולהשתמש במוצרי טיפוח וקוסמטיקה על בסיס קבוע, עדיין אין זה מכשיר אותן לעסוק בתחום באופן מקצועי. עולם האיפור והטיפוח רחב ומכיל אינספור טכניקות, מוצרים שונים וידע מקצועי שחשוב לרכוש על מנת לתת שירות מקצועי ברמה גבוהה, למגוון צרכים שונים (החל מאיפור נשים לאירועים וכלות לחתונות ועד איפור שחקנים בתעשיית הבידור, התיאטרון או הקולנוע והטלוויזיה).

במסגרת קורס איפור מקצועי תרכשי כאמור את כלל הכלים והטכניקות הנדרשות ממאפרת מקצועית. בנוסף לכך, קורס איפור איכותי המועבר על ידי בית ספר נחשב לאיפור הוא המקום הטוב ביותר להתחיל ולהכיר אנשים מהתחום וליצור קשרים אשר יובילו בהמשך הדרך לעבודות ולבניית ניסיון, מוניטין וקריירה משגשגת בתחום.

כאמור, במיוחד עבור אימהות ועקרות בית המעוניינות במקור הכנסה חלקי, מומלץ לרכוש הסמכה מקצועית ברמה גבוהה ככל הניתן, על מנת ליצור מאגר לקוחות נאמנים אשר יהיו מוכנים לעבוד איתך באופן גמיש מבחינת לוח הזמנים, כך שתוכלי להתפרנס בכבוד, לעסוק בתחום המעניין אותך ולהמשיך לדאוג לגידול הילדים ולמשק הבית בו זמנית.

עבור נשים המתעניינות בתחום עיסוק זה מומלץ לקבל מידע והכוונה מבית ספר מוביל ויוקרתי בתחום, על מנת שתהיי בטוחה שאת מקבלת את ההסמכה המקצועית והטובה ביותר, ונחשפת לאנשי מפתח מרכזיים בתחום.