Site icon מקומונט גבעת שמואל

קטלוג צינורות לתעשייה –  כל מה שצריך לדעת

צינורות משמשים בתעשייה בעיקר כאביזר להעברת נוזלים או גזים, הצינורות לתעשייה חלולים מבפנים וצורתם יכולה להיות כגליל, כמרובע או כמלבני. יש דגמים רבים ושונים של צינורות לתעשייה, הם מגיעים במגוון רחב של מידות ואורכים, לכן חשוב לעיין בקטלוג מקצועי של צינורות לתעשייה על מנת לבחור במוצר המתאים ביותר לאופן השימוש.

כדאי לדעת כי בענפי התעשייה השונים משתמשים בצינורות המיוצרים מחומרים גלם מגוונים כגון פלדת אל חלד (פלב”מ), נירוסטה, נחושת, פלסטיק, PVC, בטון וכדומה.

סוגי הצינורות הנפוצים ביותר לשימוש תעשייתי

חברה מובילה לאספקה טכנית משווקת דגמים ייעודיים של צינורות לתעשייה, בעיקר צינורות מלבניים ומרובעים מפלב”מ. יש דגמים המיועדים לתעשייה המורכבים ממספר חומרים ושכבות, לדוגמה צינור פלב”מ מלבני L316 בגימור מוברש, גובה 100 מ”מ ורוחב 200 מ”מ ובעובי 5 מ”מ.

צילום: Pixabay

כדאי לדעת כי הצינורות לתעשייה העשויים לרוב מפלב”מ ונירוסטה משמשים בין היתר בתעשיית המזון להובלת ולשינוע של מזון במצב מוצק או נוזלי.

סוגי הצינורות הנפוצים לשימוש תעשייתי הם:

 חשוב לציין כי יש אפשרות להזמין צינורות לתעשייה לפי דרישה מדויקת מהלקוח, הצינורות מיוצרים לפי מפרט טכני ממספר חומרים ובמידות מותאמות אישית לצרכי הלקוח ואופן השימוש. לכן, כדאי לעיין בקטלוג ובהתאם לצורך לפנות לחברה לייצור צינורות לפי דרישה.

כיום יש מגוון גדלים וסוגים של צינורות לתעשייה, לדוגמה צינור פלב”מ מלבני L316 בגימור מוברש ובמידות הבאות: עובי 2 מ”מ, גובה 40 מ”מ ורוחב 60 מ”מ, צינור פלב”מ מרובע L316 בגמור מלוטש ובמידות הבאות” עובי 2 מ”מ, גובה 25 מ”מ ורוחב 25 מ”מ.

מחפשים קטלוג צינורות לתעשייה מחברה מובילה ואמינה בתחום האספקה הטכנית? חברת טכנובר הוקמה בשנת 1946 ונחשבת לחברה המובילה בישראל לשירותי אספקה טכנית. טכנובר מספקת שירות מקצועי ואמין ללקוחות מכל תחומי התעשייה והמסחר, לרבות לקוחות מתעשיית הכימיקלים, הדלקים, הגז, האנרגיה, הטקסטיל והפרמצבטיקה.