Site icon מקומונט גבעת שמואל

קידום אורגני – כי לאתר שלכם מגיע הטוב ביותר

קידום אתרים
קידום אתרים בגוגל. תמונה: pexels

בין אם אתם מכירים את המושג קידום אורגני ובין אם לא, תמיד חשוב להתעדכן בכל החדשות בנושא זה. למען מי שאינו מכיר, ניתן מעט רקע. קידום אתרים מתחלק לשני פרמטרים. קידום ממומן, וקידום שאינו ממומן, אורגני (SEO). מה בעצם עושה למענכם הseo? פעולות לצורך קידום האתר שלכם יכולות להביא אתכם לתוצאות הראשונות בחיפוש בגוגל, בדף הראשון. כמובן שחשוב לזכור שכשמדובר בקידום שהוא אורגני בלבד, לוקח לתוצאות זמן להגיע. בטווח של מספר חודשים. יחד עם זאת, קל מאד לתחזק אותן והן נשארות למעלה לטווח ארוך. גוגל בפרט, ומנועי חיפוש בכלל הם בכל זאת פיתוח אנושי. הם מורכבים מאלגוריתמים, ומפרמטרים הקובעים את הדירוג.

מהם 3 הפרמטרים העיקריים עבור קידום אורגני איכותי?

מה עדיף, קידום אורגני או קידום ממומן?

אין ספק שלכל אחת מהאופציות ישנם יתרונות, וחסרונות. ואנו נמנה אותם. כאשר אנחנו מבצעים קידום ממומן, אנחנו למעשה עולים ראשונים בתוצאות כאשר אנחנו למעשה משלמים לשם כך.

אנחנו משלמים בנוסף לכך שאנחנו מבצעים קידום אתרים אצל אדם מקצועי, גם על כל קליק שהגולשים שלנו לוחצים על המודעה. כך שהיתרון להיות ראשונים, עולה לנו כסף, בחיסרון שבו עלולים גם המתחרים שלנו סתם ללחוץ לנו על המודעות. בנוסף, קידום ממומן מסיר אותנו מהתוצאות מהרגע שאנחנו מסיימים קמפיין, כך שאין בעצם אפקטיביות.

קידום אורגני מעניק לנו בעבודה מאד מדויקת ומדוקדקת תוצאות תוך מספר חודשים. לאחר ביצוע של חקר מילות מפתח, הרצוי שיעשה על ידי חברה מקצועית העוסקת בתחום של קידום אתרים על מנת שיהיו ביטויים מדויקים. הקידום האורגני שומר על התוצאות לטווח זמן ארוך, ואין תשלום נוסף על קליקים, או על חשיפה גבוהה יותר.

חברת searcheo תשמח להעניק לכם קידום מקצועי ואיכותי שיאפשר לכם לנהל את העסק שלכם בראש רגוע, ולדעת שהקידום נמצא בידיים המקצועיות והנכונות ביותר.